....


5 Comments:

laguer90 dedi ki...

Sevgili Mehpare,
nihayet bu gün yoruma yazdıklarını okuyunca babanın durumu ile ilgili bilgi verdiğini gördüm. İnşallah her geçen gün iyiye gidecektir. Moral çok önemli elbette ama hastalık ruh hali öyle farklı duygular yaşatıyor ki insana çevresindekilerin o insanı çok iyi tanıması gerekiyor, nelerin olumsuz etkieyeceğini bilemiyorsun! Hastanın iyileşeceğine inanmas ve yaşama sevinci de çok önemli. Kolaylıklar diliyorum. Çok geçmiş olsun...
Sevgiler...
Latife Günyüz ERDİNÇ

Məsiağa Məhəmmədi dedi ki...

Əziz Mehparə xanım!

Bloquma yazdığınız geniş şərhiniz sizinlə bağlı nigarançılığıma son qoydu. Atanızın durumunun yaxşılığa doğru gedişi məni sevindirdi. Tanrıdan atanıza səhhət və salamatlıq, sizə isə sevinc və səadət arzulayıram...
Ay yarım öncə mənim atam dünyasını dəyişdi və mən bu ağır itkini yaşamaqdayam...
Dualarım hər zaman sizinlədir. Özünüzü qoruyun...

Sevgilərlə,
Məsiağa Məhəmmədi

BURSA dedi ki...

merhaba arkadaşım, sitenizi çok beğeniyorum...

Shanell dedi ki...

Gunaydin mehpare,
nasilsin babaniz nasil oldu.
umarim hersey yoluna giriyordur her ne kadar hastalik cok ama cok zor olsada basa gelen cekiliyor.
yatanada bakanada cok zor.
dilerim sagligina bir an once kavusur.seni gorememek yazilarini okuyamadigim zaman ne olduki diyorum.
ve iyi dileklerimi iletiyorum kendine cok iyi bak.acil sifalar dilerim.

GÜVEN SERİN dedi ki...

Selamlar
Blogcunun çılgınlıklarını dayanamadım.:))

Yeni adresim; www.guven-guven.blogspot.com

Güven'in Yerine bekliyorum efendim.