MİM -I- KİTAPLAR...

MİM’leme konusu gerçekten benim için çok eğlenceli… Daha önceki mim’lemelerde de belirttiğim gibi karşımızdaki insanları anlamak ve tanımak açısından oldukça yararlı diye düşünüyorum. Ancak ne var ki, geçen haftalar içerisinde yayınlamış olduğum öykümden dolayı beni mimlemiş olan ancak benim hemen cevap veremediğim ve aşağıda bloglarının isimlerini belirtmiş olduğum

http://deryalıyasam.blogcu.com
http://ikikelam.blogspot.com
http://mineakbas.blogcu.com

sahibi arkadaşlarımdan özür diliyorum. Son üç haftadır başlamış olduğum resim kursundan dolayı da vakit ayırıp bir türlü bu Mim konusunu hazırlayamamıştım. Umarım beni bu gecik-
meden dolayı mazur görürler…

Şimdi gelelim MİM – 1 konusu olan kitaplara…
Kitap okumayı çok severim ancak son zamanlarda pek vakit ayıramıyorum. Almış olup henüz okuyamadığım o kadar çok kitabım var ki. Yalnız benim en son okuduğum kitap ve eminim ki bir çoğunuz ya adını duydu ya da okumuş da olabilir.

Soru ve cevaplar şeklinde sizlere yanıtlarımı vermeye çalışacağım…

1. SORU - En beğendiğiniz ve en etkilendiğiniz kitap hangisidir ?

CEVAP- Benim en son okumuş olduğum ve en çok beğenip etkilendiğim kitap değerli yazar İsmail BİLGİN’e ait olan “SARIKAMIŞ-BEYAZ HÜZÜN” adlı kitabıdır.
Çünkü bu kitap bize Kurtuluş Savaşı sırasında yaşanan ve askerlerimizin hangi şartlar altında
Vatan mücadelesini gerçekleştirdiklerini anlatan ve insanı hüzünlendirip, o kitapta adı geçen
Ve kanlarını bu ülke uğruna gözlerini kırpmadan vermiş olan şehitlerimizi anlatmakta. Bu nedenle beni bir hayli etkilediğini ve hatta ağlattığını söyleyebilirim…

2.SORU -Yanınızda olan kitabın kitabın 161. sayfasını açın ve beşinci cümlesini yazın…

CEVAP – Yine bu kitabın 161.sayfasında ki 5.cümle şu şekilde…
“İşte o zaman Osmanlı Devleti, hani şu hasta adam dedikleri devlet ayağa kalkar ve kendine, ölecek diye bakanları, bekleyenleri şaşırtır…”

Evet gerçekten de bir zamanlar hasta adam iyileşti onu iyileştiren Yüce Önderimiz Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’dür ancak ne var ki, aradan geçen yıllar onun iyileştirdiğini, şu an hasta etmek için uğraşan insanlarla, hainlerle ve dış güçlerle dolu. Umuyorum ki, bu güzelim ülkeyi, vatanımızı kaybetmek gibi bir durumla karşı karşıya kalmayız ama eğer kalırsak ve her yüzümüze güleni dost bellersek, hiç merak etmeyin ki o dost bildikleriniz düşman olarak dikilirler bir gün karşımıza…

Sevgilerimle,,,
Mehp@re

0 Comments: