SADECE SEN


Seni bekliyorum…
Umutlar yeşerttiğin yüreğimle birlikte.
Dağların üstünden kalkacak sis bulutları gelişinle,
Ağlayan gözlerim gülmeye başlayacak seninle.
Bir haber, bir ses bekliyorum sadece,
Ne dersen de, yeter ki senden,
Yeter ki yürekten olsun…
Seni bekliyorum
Ve bir tek seni düşünüyorum,
Sevginin gönlüme düştüğü günden beri…

Belki bunları hiç bilmeyeceksin,
Belki de hiç gelmeyeceksin
Ve belki de senden bir şeyler duyamayacağım ama
Ben sana bakarken kendimi gördüm gözlerinde.
Yüreğinin sıcaklığını hissettim tenimde.
Unuttum sandığım aşkı hatırlattın bana,
Ve sen kalbimin kapılarını açmayı başardın yeniden…

Öylece gel kendiliğinden hiç haber bile vermeden.
Sana git diyemem bu saatten sonra,
Başlamışken yüreğimde aşk tohumlarının kıpırtıları.
Seni sevmiyorum diyemem.
Hadi gel, hadi bir ses ver bana.
Hadi uzat elini, hadi sarıl bana.
Yıkılsa da bu dünya,
Kıyamet kopsa da kapımda.
Ölmek bile güzel olacak eğer sen varsan yanımda.

Sadece gel
Sadece sev…
Sadece sen…


Mehpare ÖĞÜT

1 Comments:

nasibim dedi ki...

helal olsun hayranım bir şiir sever olarak

www.nasibimce.com

güzel şiirlerinizle aramızda olursanız seviniriz..