SAYENDE...


Haber yok…
Günün 24 saatinde
Tek bir iz yok beklediğim…

Saymadım gidişinin ardından geçen yılları,
Sayamadım, meşguldüm..
Tüm meşguliyetim seni beklemekti;
Özlemekti,
Gelmedin…

Dayandım,
Sabrı öğrendim sayende.
Eskiden olsa bırakıp gidendim,
Şimdi bekleyenim,
Gel de bak halime…

Her yerde izin var.
Nereye baksam ya da hangi yüze,
Seni görüyorum sanki.
Sonra gaipten midir diyorum,
Gülüyorum ağlanacak halime…

Üzülmüyorum hiç ümitlenme..
Tek zerre dahi kızgın değilim sana.
Benim tek derdim gittiğin gün var ya,
Söyleyemediklerimdendir işte.
Görsem seni bir köşede,
Döksem şöyle içimi bir güzelce..
Bak nasıl geleceğim kendime.
Yıllardır bu ümitle yaşıyorum sayende…

Senin sayende aşkı öğrendim sandım yanılmışım.
Aşk sevmektir ölene dek geç anladım.
Ben sevdim sen gittin,
Ben ağladım sen seyrettin.
Sonra da vazgeçtim dedin.
Kolay mıydı bu kadar aşk.
Bu kadar basit miydi sevgimiz.
Demek öyleymiş anladım sayende.

Ne sitemim var ne de bedduam sana.
Yoldan geçen sıradan bir adamsın.
Sıradan öylesine.
Görsem belki de tanımayacağım ya da
Tanımamazlıktan geleceğim seni.
Gerçi ne fark eder senin için,
Zaten yıllar önce gitmemiş miydin.
Tanımamıştın gittiğin gün bile…

İşte o gün bugündür,
Öylesine yaşıyorum ki,
Sana karşı biriktirdiğim öfkelerimle ve
Söyleyemediğim cümlelerimle;
Gittiğin günü saymıyorum, meşgulüm,
Artık seni sevmiyorum.


Mehpare ÖĞÜT
MAYIS 2009

1 Comments:

Adsız dedi ki...

KAR TANEM

Bu günde seni yazayım dedim, kısacık istirahat vaktimde
Başlığını NE yazsam diyorum bir türlü karar veremiyorum
Bir bir ardı sıra RABBiM den gelen günlerce yağan tanem
Ne olur sen söyle;hangisi olsun bir tanem ,aşkım,canım,
Can tanem can yoldaşım senle bütünleştik senle varım ben
SEN yoksan eğer .ne haldeyim ben.,
Buğün üstümde Yorgan Yarın döşeğim olacaksın,Mataramda su,
Aşımda Çorba,Ah Beyazım Can yoldaşım binbir tanem,
Binlerce Tanem ;
BÜLENT Yoldaşında bugun seninle gelin gibi oldu bak
Silahımdan başka her şeyim Bem beyaz Nasılda Bütünleştik
Gözlüklerimin siyahlıgını hemende sorar gibisin neden ?
Onlar Gözlere zarar verdiginden degilbe tanem
Şu Ahmet varya ne zaman nişanlısından Mektup delse,
Kaçıncı baskısını okur bilmem akan göz yaşlarını görmedigimizi
zannetsin diye takıyoruz be dostum.
Oysa cam arkasında gözler çeşme misali ,damla,damla
Mustafa işaret ediyor !
Anladın demi ?
Sıra bize geldi Şu tepeleri Aşmamız lazım,
Can yoldaşım uzun bir süre Botlarımın altında kalacaksın ,
Ne olur beni affet !
Gene Kucak kucağa olacagız belki...
Yarından da Yakın..
Bir tanem olurda Kahbe bir kurşun ,
Vururda Salına ,salına düşersem ,
Üzerine ; NE olur;
Sıkı ,sıkı Sar beni
Akan AL kanlarımın üstüne Bastırtma hainleri,
SAR BENİ ÖRT üstümü,
Bırakma hainlerin eline BÜLENT'ini,
Sana Gelin Olayım .
Sürsün Gerdeğimiz,Bahara kadar..
can tAnem,
bir tanem,
Her şeyim sen sin benim bu diyarlarda ..
KAR TANEM ......................................


Bu Vatan için Canlarını Seve Seve Gülerek Veren Şehitlerimize yazılmıştır:

BÜLENT MENEKŞE