AYDIN BOYSAN’ IN “LEKE BIRAKAN GÖLGELER'' KİTABINDAN


“Bir gün bir taksiye atladım ve havaalanından hareket ettik. Sağ şeritte yol alırken siyah bir araba park ettiği yerden aniden yola, önümüze çıktı.
Taksi şoförü sert bir şekilde frene bastı, kaydı ve diğer arabaya çarpmaktan milim farkıyla kurtuldu.

Diğer arabanın sürücüsü camdan başını çıkartıp bağırmaya ve küfretmeye başladı.

Taksi şoförü ona gülümsedi ve içten bir şekilde el salladı.
Ve gerçekten çok arkadaşçaydı.

Sordum: 'Neden bunu yaptınız? Adam neredeyse arabanızı mahvedip ikimizi de hastaneye gönderecekti.'
Taksi şoförü bana, simdi 'Çöp Kamyonu Kanunu' dediğim şeyi öğretti.

Şoför pek çok insanin çöp kamyonu gibi olduğunu açıkladı.
Her tarafta çöp dolu olarak dolaşıyorlar; kızgınlık, öfke ve hayal kırıklığı dolular.
Çöpleri biriktikçe onu bırakacak bir yere ihtiyaç duyuyorlar ve bazen sizin üzerinize bırakabilirler.

Kişisel almayın.
Sadece gülümseyin, onlar için iyi şeyler temenni edin ve yolunuza devam edin.
Onların çöpünü alıp işyerinize, evinize veya sokaktaki diğer insanlara dağıtmayın.

İşin ana fikri şu ki, başarılı insanlar çöp kamyonlarının günlerini mahvetmesine ve ellerine geçirmesine izin vermezler.
Hayat sabahları pişmanlıklarla uyanmak için çok kısa,

Dolayısıyla 'Size iyi davranan insanları sevin, iyi davranmayanlar için dua edin. ve o insanları hayatınızda tutmayın."



Alıntıdır..

8 Comments:

cafemis dedi ki...

canım seni en iyi anlayacak olanlardan biri de benim,pamuk ipliğinde yaşamlar yazı dızım var,hıc rastladın mı bılmem,sonucta annem bagırsak kanserıymıs ve tum ıctekı organlara bulasmıs,o yuzden Allahtan umıt kesılmez deyıp,bakımına gıdasına dıkkat edıldı,moralı yuksek tutuldu ve hastalıgı anneme soylenmedı,1mt den az elek gıbı bagırsagı var ve yedıklerı hem bagırsaga hem karın ıcıne akıyor,kalan bagırsak yana alındı ve torba takımdı....dr uzmeyın,her ıstedıklerını yapın dedı....beklıyoruz....yaradan her ıkısıne ve dıger hastalara hayırlı olanını versın,canları acımasın,sevgılerımle
Geçmiş kandilin ve gelecek bayramın kutlu olsun,dualarım seninle,kal saglıcakla....

Adsız dedi ki...

selam canım hayırlı akşamlar dilerim öncelikle babanıza geçmiş olsun rabbimden acil şifalar dilerim dualarımız babanıza sizde kendinize iyi bakın . www.safiyece.blogcu.com

http://gulgununmutfagi.blogcu.com/ dedi ki...

Canım verdiğin habere gerçekten çok üzüldüm ama Allahtan ümit kesilmez,inşallah Allahın izniyle baban şifa bulur,herzaman bir umut vardır,bütün kalbimle duacıyım canım,Allah yanınızda yardımcınız olsun inşallah.Bende senin ve ailenin bayramını şimdiden kutluyorum,sevgilerimi gönderiyorum..

nurşen dedi ki...

Sevgili arkadaşım,baban için çok üzüldüm,öncelikle çıktığınız bu zorlu süreçte allah sabır versin.Ben annemde yaşadım,bu süreç çok zor ve sancılı.Allah yardımcınız olsun arkadaşım.Şu mübarek günlerde allah bütün dualarını kabul etsin arkadaşım,emin ol benim dualarım seninle.
Sevgiler

tropicalmalibu dedi ki...

Sevgili mehpare gercekten uzuldum.
zor gunler gecirdiginizi tahmin edebiliyorum.ALLAH yuzune gulsun babanin ve nice hastalarin.
zordur.aile icinde babaniz icinde kendisinin haberinin olmamasi tabikide iyi.ALLAH sifa versin.
merak etmistim seni.insallah en yakin surecte iyi haberleri verirsin.
ALLAHTAN umut kesilmez.dualarim benim surekli hastalar icindir dikkatini cekmistir.tum msjlarimda saglik huzur dilerim oncelikle saglikk.guzel haberlerini bildir lutfen.
kendine cok iyi bak.bayramin seker gibi gecsin.babacigin ve sevdiklerinle mutlu ol.
seviliyorsun tarafimdan.
SEVGILERR

muazzez dedi ki...

canım arkadaşım ALLAH babana hayırlı şifalar versin bu zor günleri kolaylıkla atlatmanızı diliyorum anneciğimde kanseri yaşadım ne demek olduğunu çok iyi biliyorum ALLAH'ım yardımcınız olsun inş. en kısa zamanda hayırlı haberlerinizi alırız
ALLAH'a emanet ol canım sevgiler

laguer90 dedi ki...

Sevgili Mehpare,
dualarımız seninle ve ailenle! inşallah baban sağlığına kavuşur. Metastaz yapmamış olması bir şans! Herşey bizim için, güçlü olmak gerekiyor. Ben de iki kez meme ameliyatı geçirdim. Lenfler temiz olduğundan ilaç tedavim sürüyor. İki yıl boyunca her ay için bir iğnem var. Bu yıl sonunda iğnem bitecek. İlaça toplam 5 yıl devam edeeğim. Mücadele etmek gerekiyor. Siz babanın yanında hasta yakını olarak endişenizi çok belirtmeyin Allah yardım edecektir.
Çok geçmiş olsun...
Sevgiler...

nurşen dedi ki...

Blogspottaki sorunlardan,bayram ziyareti yapamadım arkadaşm.Umarım şeker gibi bir bayram geçirmişsindir,Sevgiler
Canım umarım baban da iyidir ve kısa zamanda sağlığına kavuşur.