SENİNLE…



Bardağımdaki çay kadar koyu olsun yalnızlığım
Yeter ki kalbinin bir köşesinde bana da yer olsun.
Sevda sözcüklerinin en az ikisi benim için
Ve bakışlarından en fazla bir tanesi benim için olsun.
Derin derin baksın değsinler tenime,
Soysunlar bedenimi sürsünler yüzüme
Ellere inat seveceğim bende
Ve dile gelsin ki yüreğim konuşsun seninle.

Sünger çektim geçmişteki izlere,
Mesafeler koydum seninle arama giren her şeye…
Bir umut, bir ses, bir nefes ol yüreğime.
Yeter ki , yeter ki birlikte yürüyelim seninle…

Darağacında sallandırsalar son isteğim olursun.
Zincirlere vursalar zindanım sen olursun.
Yakmaya kalksalar bile son nefesim olursun,
Yeter ki beni vermesinler başka ellere…

Sevmek çekmekse, sabır beklemekse
Değil ölünceye kıyamete dek hazırım çekmeye..
Yolunda ölmekse, ölüp ölüp dirilmekse,
Çoktan vazgeçtim ben yaşamak yoksa seninle.



Mehpare ÖĞÜT
2010

0 Comments: