SUSARAK SEVİYORUM SENİ


Bir sevda büyüyor içimde,
Gitgide her gün daha fazla yakarak,
Korkuyorum, korkum sevmekten değil elbette,
Korkum, bu sevda çok görülecek diye kalbime…

Ben susarak seviyorum seni,
Susmalarım ne kadar ağır gelse de yüreğime,
Seni düşünmeyi seviyorum, seni özlemeyi,
Yanında olamadığım her dakikanın hesabını veriyorum kendime
Ve bir an olsun gitmediğin hayallerimde yaşatıyorum seni,
Sen bilmesen bile…

Kimi zaman ağlamak geçiyor içimden,
Hıçkıra hıçkıra sana doğru;
Herkes çekilip de köşesine bir başıma kaldığımda,
Daha da çok düşüyorsun aklıma..
Kalbime ise hiç sorma,
O zaten çoktan bir yetim gibi;
Bir garip son zamanlarda…

Sana doğru koşmak geliyor bazen,
Her şeyi herkesi bırakıp geride,
Bir daha dönüp bakmadan arkama,
Kapıyı vurup çıkasım geliyor,
Bir an olsun pişmanlık duymadan;
Her şeyi ve herkesi yıkasım geliyor,
Hesap soranlara inatla…
Gitmek geliyor sana doğru,
Ve bir daha dönmemek üzere geri…


Mehpare ÖĞÜT
2010



0 Comments: