HAYDİ KALK YUSUF GİDİYORUZ..


Yusuf u kaybettim ben Yusuf şimdi nerede ?
Züleyha olmuş adım kalbim nerede ?
Hangi geceye sorsam da bulsam yanıtını
Arasam onu bilmem ki hangi irem ellerde….

Hangi kör kuyulara baksam da seslensem Yusuf diye;
Hangi çöllere salsam da kendimi olsam deli divane.
Bir gün bilsem ki çıkıp gelecek Yusuf “Züleyha” diye;
Beklerim ben onu cehennem ateşinde bile…

Yusuf oldu köle,
Yusuf satıldı ellere,
Yusuf olamaz köle,
Yusuf şimdi nerede….

Yusuf’u kaybettim kaç yüzyıl geçti üstünden,
Dokundu şöyle bir kalbime baktı yüzüme,
Daldım onun seyrine kayboldum gözlerinde.

Yusuf oldu köle,
Yusuf satıldı ellere,
Yusuf olamaz köle,
Yusuf şimdi nerede….

Buldum Yusuf’u kör bir kuyuda
Kan revan içindeydi eli yüzü.
Yusuf dedim, “buyur” dedi;
"Ben kimim" dedim;
"Sen, Zülayha"sın dedi..
Tuttu ellerimden kapandı dizlerime
"Seninim" dedi..
Bir daha sevdim;
"Haydi kalk Yusuf gidiyoruz" dedim…



Mehpare ÖĞÜT
 2010