SENİ SENSİZ YAŞAMAK DA GÜZEL !...


Seni düşünmek güzel şey yormuyorsun beni.
Gözlerin gelince aklıma,
Bir gülümseme yayılıyor yüzüme;
Bir de kalbime ansızın düşen ürperti.
Seni seviyorum, seviyorum diyebilmenin tadına vararak,
Özlüyorum seni, özlemenin anlamını daha bir kavrayarak.
Seninle öğreniyorum aşk’ı sil baştan,
Ayrılığı, acıyı, kavuşmayı,
Unuttuğum ne varsa sen de yaşıyorum tüm duyguları…
Varsın olsun bu kış da yağmasın kar,
Gönlümde çoktan açmışken baharlar..
Yüreğim üşüse bile sensizlikten
Aşkınla ısıtmayı bilirim ben.
Ellerim boşsa ne çıkar,
Hayalini kurarken ben.
Saçlarıma dokunmasan ne yazar,
Uzaklardan gelen teninin kokusu varken.
Yanımda olmasan ne olur,
Yüreğimde varken sen..

Seni düşünmek güzel şey;
Bir güne sığdıramadığım kadar büyüksün bende.
Seni sevmek güzel şey;
Hiç sevmediğim kadar.
Seni beklemek güzel şey;
Gelmeyeceğini bile bile..
Ve seni sensiz yaşamak;
İnan ki bir ömre bedel…


Mehpare ÖĞÜT
2011