SEVMEYİ SEVİYORUM...


Adım sevgi, soyadım yalnızlık…
Suçum sevmek, cezam terk edilmek...
Karar müebbet hapis…

Seviyorum işte var mı diyeceği olan.
İdam bile etseniz sevmeyi seviyorum herkesten daha çok.
Yaşım tutuyor ne de olsa,
Kapatsanız da beni bir hücreye.
Seviyorum işte aç – susuz bıraksanız da…

Gökyüzünü göremesem de bundan sonra.
Ellerime vurulsa da kelepçe.
Yaksanız da bedenimi şu musalla taşının üstünde.
Sevmekten vazgeçmeyeceğim işte…

Nefessiz de kalsam ve kurtaranım dahi olmasa.
Arayanım soranım olmasa ve bir mektup dahi gelmese
Merak etmeyin siz ;
Ben avunmayı bilirim yüreğimdeki sevgiyle…

Ve şimdi atın beni istediğiniz yere.
İster gömün isterseniz yakın keyfini sürün gönlünüzce.
Ola ki bir gün doğarsam küllerimden yeniden.
Bilin ki yine karşınıza geçip haykıracağım.
Sevmeyi seviyorum diye…

Mehpare ÖĞÜT
2011