BEKLİYORUM GELECEĞİN GÜNÜ

, , 2 comments
Yaralandım ama hiç kimseyi ardımda öksüz bırakmadım ben.
Hiçbir kalbin ahını alıp da girmedim günahına.
Asılı kalmadı verdiğim hiçbir söz ve;
Verdiğim hiçbir yemini tutamamazlık etmedim ben.
Seviyorum dediysem en saf haliyle aşk’ın,
Ve emaneten değildi verdiysem yüreğimi;
Yalan değildi sarf ettiğim hiçbir kelime,
Ve boşuna değildi döktüğüm gözyaşı…

Ve gün ışığına çıkmayı bekleyen,
En gizli hazinemdi aşk’ım…
Layık olana verilmeyi bekleyen,
Bir köşeye saklanmış ürkek çocuk misali;
Bulunmayı bekleyen…

Ve hayat neyi sunuyorsa sana,
Senin de kabul ettiğin tek gerçektir yalansız / dolansız.
Şimdi sırat köprüsünden geçmeyi bekleyen aciz bir kul gibi;
Bekliyorum ben de gönlünden geçmeyi.
Saf durmuş tüm sevda tınılarının eşiğinde,
Yarım kalmış aşk şarkılarının eşliğinde,
Bekliyorum geleceğin günü dört gözle...


Mehpare ÖĞÜT
2011



Yorum Gönder