GİT / ME …


Hadi git !
Hadi git artık istediğin yere, azad ettim seni kendi ellerimle…
Üzülme / üzülme ve sakın dert etme ne olur kendine..
Bak ben iyiyim ağlamıyorum bile.
Ağlasam ne olacak sanki, dönecek misin gerisin geriye…
Hadi git artık, ne olur daha fazla bekleme bu yürekte.
Git de bu hastalıklı halimden kurtulayım bende bir an önce.
Kim bilir belki de yeni bir dalga vuracak beni.
Gözleri de sana benzeyecek belki.
Hiç tutamadığım ellerin vardı ya
Ve hiç duyamadığım sesin,
Ve tadamadığım bir yürekti ya senin ki,
Kim bilir belki de, belki de bekliyordur bir köşede senin gitmeni…

Dur gitme !
Dur gitme ne olur, ne olursun kal bu yürekte.
Bak nasıl da üşüyorum sensizlikte.
Ellerim buz gibi kış’tan kalma bu gecede.
Yalnızlığımı yorgan diye örtüyorum üstüme,
Dur gitme ne olur dön geriye.
Dön yalvarıyorum sana, sakın vazgeçme…

Gidersen bir yetim gibi okşanmayı bekleyeceğim her daim.
Ve her daim yüreğimde üç noktalı bir boşluk, bekleyecek seni.
Adını kazıyacağım geçtiğim her yere.
Ve gözlerin silinmesin diye asacağım resmini odamın her köşesine…

Gitme !
Sakın gitme ve terk etme beni de.
Ne olursun kal bu yürekte, yüreğim sendeyken.
Yüreğim sendeyken üzme daha fazla beni de böylesine severken,
Gitme, gitme sakın, dön geriye….


Mehpare ÖĞÜT
2011





0 Comments: