EŞLİK EDEN KADINLARA...

Bana seçmem ve seçmemem gereken yolları gösteren,
Gösterdikleri güç ve şefkatle bana ışık tutan,
Zayıflıkları ve cehaletleri yolumu karartan ve kendime başka bir yol seçmem için beni yüreklendiren,

Hayat yolculuğumda bana eşlik eden kadınlara.
Bana nasıl yaşamam, nasıl yaşamamam gerektiğini öğreten,
Gösterdikleri iyilik, başarı ve şefkate Tanrı’ya inanmamı sağlayan,
Kötülükleri, kıskançlıkları ve esirgedikleriyle bencillikten uzaklaşmama neden olan,
Hayat yolculuğumda bana eşlik eden kadınlara.
Bana kim olduğumu ve olmadığımı öğreten,
Verdikleri sevgi, cesaret ve güvenle ayakta kalmamı sağlayan,
Yargıları, neden oldukları düş kırıklıkları, sadakatsizlikleriyle doğru kararlar vermeyi öğreten.

Hayat yolculuğumda bana eşlik eden kadınlara.
İster karanlıkla, ister ışıkla, ama bana her koşulda sevgiyi öğreten ve hayat yolculuğumda bana eşlik eden kadınlara.

Bu kadınlara yürekten “Allah sizi korusun” ve “Teşekkür ederim” diyorum, çünkü bana verdiğiniz ve benim için yaptığınız fedakarlıklar sayesinde büyüdüm ve özgürlüğümü kazandım..

RAHİBE MELİSSA M. BOWERS



0 Comments: