YENİDEN DOĞARIM SANA DOĞRU


Mevcudiyetimden haberi olmayan bahse konu geçmiş sevdalarda sadece misafir oldum ben.
Değildi amacım konar göçer sevgilere sahiplik yapmak.
Kimsenin ekmeğini elinden almadım ben.
Ve sadece bir görüş gününe dair değildi aradığım şey…
Şimdi kalabalıklar içinde yalnız yürüyorsam
Bu benim suç’um değil inan ki;
Sevilmeden sevmekse kaderim,
Kaderimi yazıp çizen inan ki ben değilim ….

Sadece bir figüranım bu dünyada herkes gibi.
Ve günü geldiğinde tamamladığımda bu filmi.
İşte o zaman özgürlüğüme kavuşacağım inan ki…
Şimdi mecburiyettendir gittiğim istikamet.
Yollara inat sevgiye dair böylesine huzursuzluğum.
Gözlerinde kaybolup doğmak en büyük arzum
Bir bilinmezlik değil aradığım şey
Ya da görünmezlik…
Sadece yüreğime dokunan bir yürek olsun arzum…

Belki de onu bulduğum gün terfi ederim figüranlıktan.
Gerçek bir oyuncu olup yeniden başrollerde olurum…
Küllerinden savrulan anka kuşu gibi
Yeniden kanatlanırım yurduna doğru;
Konarım belki de bir sabah pencerene,
Yeniden doğarım sana doğru….

Mehpare ÖĞÜT
 2011



1 Comments:

Adsız dedi ki...

TE IMBRATISEZ SI ITI DORESC O SEARA FRUMOASA :) ODORICA