KENDİMLE KONUSUYORUM



Bazen kendini çok yalnız, çok korunmasız mi hissediyorsun!
Aldatılmış, kandırılmış, değersiz yahut kimsesiz...
Muhakkak öyle olmalı ki,
Gözlerin dolu dolu bakıyor...
Sığınacak bir yer, birini arıyorsun öyle değil mi!
Öyle olmalı ki titreyen bir kalple için dolu dolu...
Işte o an da sığınacağın, güveneceğin ve seni her halinle anlayacak bir tek varlık var ki O da şüphesiz Rabbin.
Ona sığın, ona güven ve bir tek onunla konuş; konuş ki yüreğinde ki tüm soruların cevabını alabilesin.
O ki seni her halinle anlar, kabul eder ve her an her yerde seni gözetir..
Unutma!
Bu dünyada gerçek olan tek şey ölüm...
Yaşamını zehir etme hiçbir şey ve hickimse için....

Mehpare ÖĞÜT ŞENGÜL
5 Şubat 2019

4 Comments:

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Harika dizeler için çok teşekkür ederim. Ben de namazda Rabbim'le konuştuğumu hissederim.

ramazan dedi ki...

http://rmazan.blogspot.com/2010/08/kendi-ic-goclerimiz.html?m=1 acizane bunu yazmışım o zamanlar. Şimdi çok eklemeler yapabilirim doğal olarak. Ama şimdilik eski haliyle kalsın. sağlık.

ramazan dedi ki...

Bilmem. Mutlu olan var mı acaba... Bu soruyu ben de çok sormuşumdur.

ŞAİRANE dedi ki...

Sevgili Pınarca ve Sayin Ramazan bey, değerli yorumlarınız için öncelikle teşekkür ediyorum. Ve yanıt vermekte geçirdiğim için de özür diliyorum. Lütfen kusura bakmayın. Bazen paylaşım yapıp çıkıyorum, yorumlara bakmayı unutuyorum. Bu yüzden tekrar özür diliyorum. .