AŞK İŞTE



Unutulmaz derdim hep,
Bir gün gelir de ayrılırsam sevdiğimden.
Unutuluyormuş be gülüm, sadece sözde kalıyormuş o yalan.
Severken nasıl bırakırım gün gelir de diyordum,
Bırakılıyormuş canım, sevdiğin, istemiyorum diyorsa,
Ve gün gelip de kuşların kafesten uçması gibi,
O da uçup gidiyormuş ellerinin arasından.

Aşk işte böyle bir şeymiş gülüm,
Bu yaşta anladık ama,
İş işten çoktan geçmiş, giden gitmiş zaten
Ve ben yine kalmışım bir başıma.
Ne sen , ne de ben artık,
Buluşamayız bu dünyada.

Aşk bu işte, yarım kalmış gönüllerde
İnceden inceye sızlatır yürekleri
Gören gözlerde geçicidir hevesi,
Aşk işte, seni bana beni sana küstüren değil mi !
Ne var ki yinede bu dünyanın vazgeçilmezi…

Mehpare ÖĞÜT
31 MAYIS 2008

1 Comments:

Marifetane hobi dedi ki...

Duaların geri çevrilmeyeceği bugünde Rabbim hiçbirimizi dostsuz,duasız,yardımsız,umutsuz,çaresiz bırakmasın dualarınızın kabul olması dileğiyle selamlar sevgiler hayırlı cumalar..hayırlı geceler arkadaşım.