YENİDEN MERHABA

Deniz, Güneş, Kum…

Tilkinin dönüp dolaşıp döneceği yer neresiymiş ! Elbette ki kürkçü dükkanı. Bu ata sözlerine bayılıyorum. Yani yüzyıllar önce söylenmesine ve günümüze kadar gelmesine rağmen güncelliğini ne de güzel koruyor değil mi !!!

Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu sene ki tatilimin bir kısmı da böylece güzel ve hatırlanacak anılar eşliğinde sona ermiş oluyor ama, sadece deniz, güneş ve kum kısmı. Allah’tan iki hafta gibi bir süre daha var dinlenmem için. O yüzden biraz da evde dinlenmenin tadını çıkartma zamanı diye düşünüyorum ve bununla birlikte, siz dostlarıma kavuşmanın heyecanı ve benim yokluğumda bıraktığınız değerli mesajlarınızı okumanın verdiği sevinçle sizlere kucaklar dolusu sevgi ve selamlarımı gönderiyorum. Tatilden yeni döndüğüm için bilgisayar başına yeni oturdum ve bloğuma henüz yeni eklentiler yapmadım ama, en kısa zamanda sizlerle yeni paylaşımlarda bulunacağıma dair sizlere söz veriyorum. Bu arada ev içerisinde halledilmesi gereken birkaç iş var ve bu benim birkaç günümü alacak gibi gözüküyor. İşlerime verdiğim aralarda sizlere uğrayarak her birinize merhaba diyeceğim. Bundan ötürü umarım bana gücenmezsiniz. Ama size mutlaka ziyaretlerde bulunacağıma dair söz veriyorum. Ve bu birkaç günü atlattıktan sonra da eskisi gibi her şey devam edecek.
Şimdilik kendinize çok iyi bakın…

Görüşmek üzere sevgilerimle,,,

mehp@re

0 Comments: