VE KAYBETMEK SENİ


O seni düşünmek yok mu
Geceler dolusu seni düşünmek
Sarılmak karanlıklara sen diye
Sen diye kucaklamak yorganı okşamak, öpmek

O seni beklemek yok mu
Her gün sabahlara dek uykusuz beklemek
Ahh, ayak sesleri, kapı gıcırtıları bilemezsin
Bir defa yaşamaktır o, bin defa ölmek

O seni özlemek yok mu
Saçlarını, ellerini, dudaklarını özlemek
Uzun uzun gözgöze gelmek seninle
Seninle bir olmak, beraber olmak, sevişmek

O seni gizlemek yok mu
Kuşlardan, çiçeklerden bile kıskanıp gizlemek
Seni saklamak içimde delice, divanece
Öylece yaşamak seni, öylece sevmek

Ve seni kaybetmek yok mu
Bulduktan sonra seni kaybetmek
İşte o beni yakan, yıkan, solduran
Ses versem de duyamazsın artık
Yüreğimde kan, gözlerimde kan, dudaklarımda kan


Ahmet Selçuk İLKAN

1 Comments:

Adsız dedi ki...

YALNIZIM

Şu an dert yüklüyüm hem de katar katar
Bir dert alır beni [Vir] öbürünün kucağına atar
Dertlerle geçiyor nefes aldığım her bir gün
Mutluluk çok uzak ve ben mutluluktan sürgün
Ve garip duygular var içimde
Yakıp yıkıp eritiyor durmadan
Her günüm başka biçimde
Akşam gelir daha sabah olmadan
Özlerim dostların sesini [Vir] telefonda olsada
Bulunmaz biriymişim? Gelde bul kolaysa
Ben istersem buluyorum [Vir] nasıl olur bilmiyorum
Nedense bazı dostlarımı bir türlü silmiyorum
Dostluğun anlamını insanlar anlarsa eğer
Gerçek bir dost ölüme değer
Dostlukların tadı vardı [Vir] artık eskilerde mi kaldı?
Şeytan ruhları bu kadar mı satın aldı
Artık böyle olmuş dünya böyle olmuş gerçekler
Kim başkasının derdini paylaşıp kendisine ekler?
Demek ki herkesin hayat kapısı sadece kendisine açık
Sevilen bir yana artık dostlardanda ayrılık
Yerim belli yurdum belli ben bulunmaz biriyim
Ben artık ne ölüyüm ne de diriyim
Bulmak zordur beni [Vir] hatıraların aktığı diyardayım
Bulunamam kendimde [Vir] çünkü ben hep yardayım
Hiçbirşey koymadı bana [Vir] son zamanlarda yaşadıklarım kadar
Bilmezler ki yüreğim nasıl yanar?
Seslendiğim insanlar [Vir] bu sesimi duyuyor musunuz?
Saat gecenin dördü [Vir] yoksa siz uyuyor musunuz?
Boş ver be gönül [Vir] bu yaşadıklarına baş kaldırma
Sensin zaten bana istediğimi aratan
Olmasada isteklerin aldırma gönül aldırma
Seni sevmektedir YARATAN…