SERGİLENEN RESİMLERİM...


Bazen hayallerinden vazgeçmek ister insan ama, eğer hayaller ondan vazgeçmiyorsa sanırım bir yerlerde sizleri buluyor. Benim hayalim de yıllar
önce sınava girip kazanamadığım resim bölümüyle ilgili kurduğum büyük hayallerimi bir yere toplayıp kaldırmıştım ve yıllar var ki bu hayalimle ilgili olarak hiçbir yapmadım, her ne kadar aklımdan geçti ise de… Ne var ki, yine de bazen olması gereken hayal olmaktan çıkıyor ve gerçekleşiveriyor. Bu benim hayatımda yakaladığım en büyük şanstı. Bu sergi bana bir kez daha gösterdi ki, insan hayallerinden asla vazgeçmemeli. Bu arada sergiye gelerek beni yüreklendiren tüm dostlarıma, gelemeyip de bloğuma yorum bırakan tüm dostlarıma sonsuz teşekkürleri bir borç biliyorum ve değerli hocalarım Sayın Gülçin ÜLKER ve Sayın Aysun TÜMER’e de buradan tekrar tekrar teşekkürler ediyorum. Bana yeniden resim tutkusunu kazandırdıkları için…
Ve lafı daha fazla uzatmadan sizlerle kendi resimlerimi paylaşmak istiyorum. Her türlü eleştiriye açığım. Sonuçta bir aylık bir emeğin ürünü olan resimlerimde elbette ki hatalar olması doğaldır ama bu hataları da sonuçta düzeltmek benim elimde. Sergimizi ziyaret eden konuklardan oldukça güzel eleştiriler aldım. Umarım sizler de beğenir ve değerli yorumlarınızı esirgemezsiniz.

Hepinize Saygı ve Sevgilerimle,,,
Mehpare ÖĞÜT

5 Comments:

Adsız dedi ki...

merhabalar ilk yorumu ben yazayım dedim şiir hikaye resim ki resimler için yorumum çok güzel çok hoşuma gitti ben resimlerde duyguyu ararım resmin arkasındaki görünmeyenleri ararım bulursam beğenirim hoşuma gider inanın bunlar hoş olmuş devamını dilerim şiirleriniz kadar güzel olmuşlar kolaylıklar dilerim sevgiler.

laguer90 dedi ki...

Mehpareciğim
seni kutluyor başarılar diliyorum. Mutlaka zamanla büyük aşama kaydedeceksin;)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

değerli arkadaşım. sergi için seni kutlarım. çalışmalarında başarılar dilerim.Sanatsız bir toplum gelişmeye açık olamaz.sanat dolu günler dilerim.

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Tebrikler Mehpareciğim. Bir aylık çalışma deyp mütevaziğin güzel. Hayalinin peşini bırakma derim Ve birgün kişisel serginde görmek isterim.

Adsız dedi ki...

Arkadaşım, resimlerin oldukça güzel.Bir sergi herhalde resimle uğraşanlar için oldukça önemli bir kavramdır.Daha başka sergilerde de sizi bulabilmek umuduyla...Tebrikler...