DUYURU...

Banner Maker


Merhaba Sevgili Dostlarım,,,

Yıllardır içimde ukte olan resim aşkımı bundan bir ay önce Artvin’liler Derneği’nde yine Artvin’li olan bir arkadaşımın vasıtasıyla başlamış bulunmaktayım. Her ne kadar ben Artvin’li olmasam da, kurstaki tüm arkadaşlarımın hepsi de birbirinden iyi ve çok keyifli, kaliteli insanlar. Onlarla hafta sonları bir arada olmak benim için büyük bir keyif. Tabi ki bu arada değerli hocalarımız Aysun ve Gülçin Hanım, onlar gerçekten bu konuda çok iyiler ve çok değerli ressamlar. Onların sayesinde köreldiğini düşündüğüm resim yeteneğimi bir ay gibi kısa bir sürede yeniden kazanmaya başladım ama tabi ki onlar kadar usta olabilmek için daha birkaç fırın ekmek yememiz gerektiğini de biliyorum. Ve onlar bizler için zamanlarından feragat edip saatlerce bize tüm bildiklerini aktarmaya çalışıyorlar. Bu nedenle onlara buradan bir kez daha saygılarımı ve şükranlarımı sunuyorum…

Evet arkadaşlar, ben her ne kadar bir aydır bu resim kursuna devam ediyorsam da, diğer arkadaşlarım dört ay gibi bir süredir devam etmekteler ve onlar şu an yağlı boya aşamasına geçmiş bulunmaktalar. Bense henüz karakalem aşamasındayım ama demek ki, Yüce Rabbiminde sevgili kuluymuşum ki, ara sıra da olsa “acaba bir gün resim yapmaya başlar ve ilerleyen yıllarda bir tanecik bile olsa sergi açar mıyım” diye düşünürken, ne güzel bir mutluluktur ve bana verilen bir şanstır ki, yarın değerli hocalarımız, değerli kurs arkadaşlarımızla birlikte, yapmış olduğumuz resimlerimizi ilk kez sergileme şansına erişiyoruz. Bu yüzden hem çok heyecanlı ve bir o kadar da mutluyum. Bu nedenle içim içime sığmıyor inanın. Ancak şunu da belirtmeden geçemiyeceğim. Kurslarımıza Artvin Kültür ve Dayanışma Derneği’nde devam ettiğimiz için bu sergimiz ve diğer etkinlikler Artivin’in 88.Yıl Kurtuluş Şenlikleri kapsamında düzenlenmektedir. Bu nedenle dernek başkanımıza ve emeği geçen herkese ayrıca teşekkür etmek istiyorum… Sergimiz 01.03 / 08/03.2008 tarihleri arasında açık olacaktır. Ayrıntılı bilgi almak isterseniz dernek sitesine buradan http://www.atabarim.com ulaşabilirsiniz...

Ve son olarak ben de bu mutluluğuzu sizlerle paylaşmak ve ayrıca resim seven ve sergilerden hoşlanan siz dostlarımı sergimize davet etmek istiyorum. Eğer gelmek isterseniz bizlere şeref ve mutluluk verirsiniz…

Tüm Dostlarıma Saygı ve Sevgilerimle,,,



Mehpare ÖĞÜT



SERGİ ADRESİ

01.03.2008 – SAAT : 15.30

ÇANKAYA BELEDİYESİ
ÇAĞDAŞ SANATLAR KÜLTÜR MERKEZİ
KENEDY CAD. NO: 4
KAVAKLIDERE / ANKARA

3 Comments:

laguer90 dedi ki...

Merhabalar,
Mehpareciğim nelerle uğraşmış? bakmaya geldim;) Resim kursu alman ne güzel! çalışmalarından örnekler görürüz artık! kolay gelsin,kutlarım seni.
Sevgiler...
L.G.E

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

tebrik ederim Mehpareciğim.İnsan azmederse başaramıyacağı şey yoktur.Hevesini ve heyecanını çok iyi anlıyabiliyorum. Yıllar evvel benimde bir kaç resmim ssergilenmişti. Ama artık yapamıyorum.
Yine yıllar evvel kısa bir süre gazete muhabirliği yaptığım yıllarda yazmak isterdim. Okunmak üzere yazmak. Şimdi blog sayesinde bu hevesimi yerine getirmiş olmak beni sevindiriyor.
Usanma, bıkma, her umut birgün gerçek olur.

Adsız dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM:)) SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ http://seragun.blogcu.com/ ÖNDERLİĞİNDE ESKİLERİ YENİLEME (DEĞERLENDİRME) MART AYI ETKİNLİĞİNİN EV SAHİPLİĞİNİ BEN YAPIYORUM DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM:)
KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BANA YORUM VEYA MESAJ BIRAKIRLARSA
GELİP ALIRIM. ETKİNLİĞİ BAŞLATTIĞIM 15 MART TARİHİN DE SIRAYLA YAYIMLARIM.SON KATILIM TARİHİ 31 MART
BENİ DESTEKLEYECEK BÜTÜN ARKADAŞLARIMA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM:))