ANNEM

Tek bir günle asla değerlerini anlatamayacağımız annelerimiz için ne desek, ne yapsak azdır. Her yıl olduğu gibi anneler günü hikayesini anlatmaya gerek yok bence. Çünkü hepimizin de annelerinin kendine özgü hikayeleri vardır ki bu yüzden de en büyük hikayeleri bizler yani çocukları olsak gerek…Annelerimizin kıymetini yaşadığımız zaman içerisinde bilemesek de onları ne kadar sevdiğimizi ve onlar için neler yapabileceğimizi anlatmanın da tarifi yok bence…
O yüzden kelimelerin yetersiz kaldığı bu özel ve güzel günde başta kendi annemin, sonra da siz değerli dostlarımın annelerinin ve yine siz dostlarımın Anneler Günü’nü yürekten kutluyor; eşinizle, dostunuzla ama her şey den çok da sizi seven ailenizle birlikte nice yıllar diloyorum…

Annem,
Bu dünyada en çok neyi seviyorum biliyor musun !...
Her akşam eve geldiğimde kapıyı açanın sen olmasını.
Yanağından bir makas alıp, doyamadığım öpmelerini,
Kokunu içine çekip, sıkı sıkı sarılmalarını,
Her akşam uyumuş numarası yapıp da,
Üstümü örtmeye gelişlerini…
Bana her baktığında gözlerindeki şefkati,
Üzsem bile seni her defasında affedişlerini,
Canından canına söylediğin güzel sözleri,
Ve ben her şey den daha çok seviyorum SENİ…

Annem,
Söylerken bile yüreğimi titreten,
Gözümün bebeğinden daha kıymetli hazinem.
Varlığınla beni yücelten, yaşama sevinci veren,
Yüreğimden yüreğine söyleyemediğim tüm sözcüklerin
Ve kuramadığım tüm cümlelerin yegane sahibisin SEN…

Annem,
Şu kalbimin dili olsa da konuşsa seni ne kadar sevdiğimi.
Senin için nelerden vazgeçebileceğimi…
Ölüme bile gözüm kapalı gideceğimi,
Seni hiçbir şeyle ve hiç kimseyle değişmeyeceğimi,
Ama her şeyden de çok seni ne kadar sevdiğimi…

Sen Benim En Kıymetli Hazinemsin.
Anneler Günün Kutlu Olsun…


Mehpare ÖĞÜT
MAYIS 2009

0 Comments: