SEVDANIN DENİZLERİNDE



Sevdanin denizlerinde rotasiz bir gemiydim.
Sana yolculuga cikmadan once,
Butun asklarimi,
acilarimi,
sevinclerimi bir kenara koyup,
Aziksiz birtek yuregimle bas koymustum bu yola.
Yolum uzundu, karmasIkti ve tehlikeliydi...
Tum bunlari biliyor, bile bile lades dercesine,
Istiyordum bu sefere cikmayi...
Ancak ben sana ulasmaya calistikca,
sen kaciyordun.
Senin yaninda olmak, sesini duymak icin
Sarfettigim bu caba, oylesine guzeldi ki...
Bir gun isigin gorundu uzaktan, iste ordaydin!
Arkamda biraktigim bir nokta olarak kalmis
Sen onumde buyuyordun,
gulen gozlerinle beni cagiriyordun...
Once ellerini tuttum, sonra gozlerine daldim...
Senden ask dilerken,
sen gercekleri sundun onume...
Sevdalarimi sorguladin,
ruyalarimi benden geri aldin.
Bu firtinali denizlerde sana duydugum ihtiyac,
Senin yuregimi tokatlayan sevdan beni isyankar etti...
Dusunemiyordum artik,
geri donulmez bir yola girdigimi biliyor,
Ancak bu yolda,
her pahasina yurumeye karar vermistim.
Kirginliklarimizla,
hasretimizin koynundaki aciyla,
Geceler boyu basbasa kaldik,
sorular sorduk kendimize...
Nereden baslarsak orada bitirdik,
bir cikis yolu bulamadik!
Ve sonunda bu denizin sonu gorunmustu...
Daha karaya ayak basmadan,
firtinalar dalgalari cagirdi kukreyerek...
Gucum kalmamisti,
bilinmez bir yola dogru gittigimi biliyordum!
Caresiz kollarimla,
Bir kez daha sana ulasmayi denedim.
Ancak sen duymuyordun,
belki de duymak istemiyordun.
Ancak beni goruyordun.
Caresizlik denizlerinde kayboldum sonra.
Sana sevgiler getirmistim oysa.
Bu yasamdan,
kucucuk umutlar derlemistim yuregimde...
Onlari buyutmus sana armagan edecektim,
olmadi iste...
Ne kadar istesem de,
senin o kapali yuregine girmeyi beceremedim.
Siirlerim,
sevdalarim
ve gecelerimle basbasa kaldim.
Bir kez daha yenildim aska...
Bir kez daha yenildim cok sevmeye...
Simdilerde gonlumun yelkenlerini toplamaktayim.
Tovbeler ettim,
bu denizlere bir daha cikmamaya...
Bir daha hicbir yurege girmemeye yeminliyim!! ..
Seni kendim kovdum yuregimden...
Bir daha girmemeye,
bir daha sevmemeye soz veriyorum...
Seni sevdigimi,
kurda,
kusa soyluyorum;
Ama asla
Ask dilemiyorum.


alıntı

0 Comments: