PEKİ YA SEN ?


Dilek olmak isterdim… Kayan bir yıldızın ardından tutulan.
Armağan olmak isterdim… Bir çocuğun başucuna bırakılan.
Gülücük olmak isterdim… Kollarını annesine açan bir bebekte.
Nota olmak isterdim… Yazılmayı bekleyen bir aşk şarkısında.
Nefes olmak isterdim… Neyzenin neyine üflediği.
Kanat olmak isterdim… Özgürce uçan bi...r kuşta.
Zeytin dalı olmak isterdim… Bir güvercinin gagasında.
Deniz olmak isterdim… Balıkçıya ümit olmak için.
Çakıl taşı olmak isterdim… Özenle seçilip saklanmak için.
Yakamoz olmak isterdim… Sevgililerin düşlerinde.
Öpücük olmak isterdim… Sadece senin dudaklarında.
Anahtar olmak isterdim… Her bir sırrı açan.
Kalem olmak isterdim… Hiç tükenmeden seni yazan.
Çizgi olmak isterdim… Ninemim yaşlı yüzündeki anılarda.
Kardelen olmak isterdim… Ölümün sessizliğinde açan.
Velhasıl ben ölüme çeyrek kala olamadıkları isterken, Peki ya sen?


Alıntıdır…

0 Comments: