SANA KALBİMİ ADIYORUM... YA SEN SEVGİLİ !!!


İçmeden sarhoş olur mu hiç insan ! Oluyormuş işte… Sayende her gece gitmediğim meyhanelerin kurulmayan masalarında, seni içe içe sarhoş olmuşum da haberim yokmuş yeni vardım farkına. Güzel şeymiş ama böylesine sarhoş olmak / olabilmek.. Hiç olmazsa zararı sadece kendime. Hem biliyor musun artık dinlediğim her şarkıda sen varsın tıpkı ettiğim tüm dualarda olduğun gibi. Artık yalnızlık da koymuyor bana eskisi gibi, çünkü sol yanımı seninle doldurdum alamaz senden başka biri.. Seni düşünerek uyuduğum için gecelerden de korkmuyorum. Varsın odam karanlık olsun ne çıkar, varsın dışarıda koca ayaz olsun kime ne. Yüreğimi ısıtmışken seninle, varsın güneş doğmasın bana ne !.

Ben seninle geçirdiğim tüm sensiz zamanlarda kanatlanmış bir kelebek misali uçarak gelmek istiyorum yanına. Konup omuzlarına seni sevdiğimi fısıldamayı. Dudaklarına konarak tüm zamanımı orada geçirmeyi. Ama diyeceksin kelebeklerin ömrü kısa olur diye; o zaman sana diyeceğim ki sevgili, beni yaşatacak olan sensin. Ömrüm senin ellerinde. Ya sen yaşatacaksın ya da ben razı gelip kaderime bitireceğim ömrümü senin ellerinde.

Kimi zaman içimi bir korku da kaplasa sensizliğe dair umutluyum yine de.. Umudum beni hiç bırakmıyor, izin vermiyor sensizliğe. Bu yüzden umudum olmanı istiyorum, senden seni istiyorum, beni sana veriyorum. Saatlerce konuşmadan bakmak yüzüne ve imkansız olan her şeyi yaşamak istiyorum seninle…

Sana kalbimi adıyorum sevgili !
Ne gündüz ne gece günün yirmi dört saati seni düşünen, senin için atan kalbimi. Tüm sıcaklığı ile bekliyorum araladığım kapıdan içeri girmeni. Başköşeye kurulup burası benim demeni. Senden benim olmanı diliyorum ve tüm yorgunluklarını ben de atıp, “huzuru sende buldum” demeni. Eğer ki sen de ben gibiysen sevgili, verir misin kalbini !!!.

Şimdi uzağımdasın ama bir nefes kadar da yakınımda. Aradaki mesafeler korkutmasın gözünü. Sevene uzaklar yakın, kavuşmalar tez olur. Haydi düşünme bu kadar, çabuk tut elini, bak zaman nasıl da geçiyor düşünmeden bizleri…Hayat kısa unutma ve bir şeyi daha unutma sevgili. Sen yürürsen ben koşarım. Sen susarsan ben konuşurum. Sen ağlarsan gözyaşın olurum. Ama seviyorum dersen sevgilim, inan ki kölen olurum…

Herkesi sevebilirsin, herkesle aşk yaşayabilirsin ama bil ki benim kadar seveni asla bulamayabilirsin. Eğer elinin tersi ile itersen sevgimi, ben de çekilip giderim sende bırakarak kalbimi. Bir daha rahatsız bile etmem seni. Ve eğer bil ki bunları söylüyorsam herkese söylediğimden değil sadece seni sevdiğim içindir. Sende bulduğum sevgiyi seninle yaşamak istediğimdendir. Şimdi gidiyorum ama buralardayım ben yine. Bir nefes kadar yakınında, bir ses ettiğinde koşup gelecek kadarlık mesafede. Haydi şimdi düşün biraz, düşün ama çok da bekletme.

Sana kalbimi adıyorum…
Ömrümü veriyorum…

Ya Sen Sevgili…



Mehpare ÖĞÜT
30 EKİM 2010


0 Comments: