....


Bazen hayallerimin büyüsüne kapılıp atlıyorum düşler gemisine.. Rotam belli olmuyor ama çoğu zaman yanaşıyorum limanı sen olan aşk sahiline.. Yıldızları bol olan karanlık bir gece hayal ediyorum.. Ama ıssız bir yer olmasına rağmen kuşların sesi geliyor nedense.. İşte o an gözlerimi kapatıyorum kuş sesleri içinde, seni ise yanımda his...setmeye çalışıyorum sessizce.. Yüreğinden tutup sevginle dans etmeye çalışıyorum gözlerinin içindeki denizden fısıldayan aşk şarkılari eşliğinde.. Düşler gemisinde romantik bir hava var bu gece.. Bedenini sarıp ruhunla dans ederken dayanamıyorum artık nedense.. Yürekten bir öpücük konduruyorum bana gülümseyen o eşsiz güzelliğiine.. Yaşaran gözlerimize aldırmadan diz çöküyorum önünde.. Usulca haykırıyorum yüreğinin sözcüsü gözlerine "seni seviyorum" diye.. Sesimi duymuş olucaklarki gökyüzümüzü basıyor martılar, gagalarındaki mavi güllerle.. Gökyüzünden mavi gül yağdırıyorlar üstümüze, senin mavi gülleri nekadar çok sevdiğini bilircesine.. Başımızdan aşağı mavi güller yağarken ağlayan gözlerinden tutunup sesleniyorum yüreğine "Tüm benliğinle beni bir ömür boyu eşin olarak kabul edermisin" diye.. Hemen ardımdan yüreğimden çıkan sesle bağıyırıyor tüm deniz canlıları "Onunla Evlenirmisin" diye.. Hıçkırıklar içinde kocaman bir evet yankılanıyor ümitsiz bekleyişlerim içinde.. Gözyaşlarının sel olduğu denizin üstünde hiç bırakmadan Sımsıkı sarılıyorum sana saatlerce.. Etrafımızdaki tüm canlılar ise gülümsüyerek ağlıyorlar bu sevgi seline şahitlik edercesine.. Onlar farkında değillersede ben farkındayım bunların hepsi bir hayaldi tabikide.. Ama genede çok mutlu oldum, kaderin olmadığı yerde kendi kaderimi çizdiğimce...




GERATABA