ÇOK DEĞİLDİ İSTEDİĞİM, TEK İSTEĞİM "SEN"DİN ASLINDA…


Sadece sevilmek istemiştim, vara vara tadına.
Uzun uzun gözlerimde kaybolan birini hayal etmiştim,
Hayaline ortak olarak…
Çok değildi isteklerim aslında,
Herkes gibi herkes kadar sevilmek adına..
Gelip geçen şu kısacık ömre bir sevda sığdırmak kadar..
Sıcak bir el istemiştim hep,
Sıcak bir yürek benimkine eş..
Ve mutluluktu tek beklentim;
Öyle üç-beş günlük değil, seyirlik değil
Bir ömürlük, bir yastıkta geçecek kadar..
Ya şimdi, toz pembe hayallerden dönmek kaldı geriye.
Yıllara sığdıramadığım hayallerim,
Boş kalan ellerim ve üşüyen yüreğimle,
Ümidin adres değiştirdiği bir şehirdeyim..
Hava soğuk,
Ne kadar sıkı giyinsem de üşüyorum.
Sen yoksun, hayallerim yok, ümidim yok…
Tek avuntum düşlerim..
Ya bir gün onlarda terk ederse,
Onlar da alıp başını gitmek isterse,
Gitmesinler ne olur, bari onlar bırakmasın beni.
Bu ayaz Ankara akşamında ;
Düşlerimle birlikte ısınayım yeter ki.
Adınla başlayan bir şiir yazarım belki de
Ve mutluluğun resmini çizebilirim aklıma düşersen yine.
Şimdi yanımda olmasan da, yüreğinde olmasam da;
Senli günleri düşünerek avunayım bırakta…
Belki gün olur kapım çalınır,
Gün olur telefonum;
Ararsın, ararım ne de olsa hatır var aramızda.
Oradan buradan konuşurken bize gelir belki de sıra.
Özlemekten, yalnızlıktan,
Kavuşmaktan bahsederiz;
Keşke hiç ayrılmasaydık deriz belki de.
Bir şans deriz,
Son bir şans daha …
Kim bilir günün birinde belki de;
Gerçek olur hayallerimizde…
Sevmek istemiştim sevilmek kadar,
Bir çift sıcak göz ve sıcak bir yürek benimkine eş.
Ve mutluluktu tek beklentim,
Herkes gibi herkes kadar sevilmek adına.
Çok değildi istediğim, tek isteğim sendin aslında….


Mehpare ÖĞÜT
2011