SENİ SEVİYORUM ...


Herkes, ilk kendi yaşıyor sanmasa,
sevdalar da tükenirdi, masalları da…
"Sonsuza kadar sürdüğü bilinsin" diye midir nedir,
Bittiği anlar ve ihanetler yazılmıyor kitaplara.
Zümrüt-ü Anka kuşu da yalan aslında,
Kendini külünden yarattığı da…
Ferhat’ın Şirin, Aslı’nın Kerem için öldüğünü
Kim gördü Allah aşkına?
"Sonsuza kadar sürsün" diyorsan "Bu sevda,"
O zaman sevgili
O zaman vuslat yaşanmaya
Sana yazacak bir sen bırak bana
Öfkelerin orada kalsın
Kaçamaklar hanesinde değil ismin
Anlasana
Ömrümün tam ortasına
Kocaman harflerle yazmışım:
Seni Seviyorum
Seni Seviyorum
"Herkese söylediğini bana söyleme" diyorsun ,
Ama ne varsa sevdaya dair,
Bizden önce söylenmiş biliyorsun…
Bize düşen, aşkı yalansız yaşamak…
Hadi uzatma da uzat ellerini,
Seni Seviyorum
Seni Seviyorum
Seni Seviyorum


Tayfun TALİPOĞLU