SEVMEK VE SEVİLMEK ADINA…

"Sevmek aci çekmektir, sevmemek ölmek. Sevmek zevktir ama yalniz sevilmenin hiçbir zevki yoktur" Aristo TALES

Yıkıp gittiğin bu şehirde yani kalbimde, senden geriye kalan harabeler arasına sığınmış, yardım elini bekleyen nefessiz kalmış, sensiz kalmış bir depremzedeyim ben… Yarınlarıma ait tüm umutlarımı yitirdiğim, korkularımın sevinçlerimi bastırdığı bu şehirde, merhamet dilenen sesime, yüreğime kulak ver… Kulak ver ki alıp kurtarasın bu yığınlar arasından beni. Nefretle bakmasın gözlerin. Bir yıkım daha kaldıramayacak kadar yaralarım var çünkü. Üst üste gelen sarsıntılar yaratıp da iyice yıkma beni. Azrail’im olup da boş yere günaha sokma kendini. Küçük bir ışık yetecek oysa bana, küçük bir bakış, küçük bir söz kurtulmam için. Veda değil istediğim bir merhaba senden. Sıcak bir dokunuş, güvenli bir omuz aslında. Beklenti değil ümit adında. Savaşmak değil yaşamak sonsuza. Kaldır hadi kendini, kalk ve gel yanıma. Yaralarımı sarmak adına uzat ve tut ellerimi bir daha bırakmamacasına. Bileyim var olduğunu, hissedeyim seni. Isınıp bakışlarınla, avuntular yaratayım geleceğe dair. Kırma ümitlerimi, bırak öfkelerini, dönüp bakma geride bıraktıklarına; yeter ki sev beni…Ve doğayım yeniden küllerimin arasından, sıfırdan başlayabilmek adına. Yaralarımı sarayım sil baştan ve seni seninle yaşamak varken öldürme beni, ezdirme ayaklar altında… Kır zincirlerini kır ve bitsin bu ayrılık da…

Ve tek gerçek olan ölümdür aslında. Bir tek ölüm ayırır ancak insanları da. Ve biz hala yaşıyorken niyedir bu ayrılıklar. Nedendir sevmek dururken yaptığımız bu kavgalar.. Değmez mi yoksa uğrunda yaşanacak hiçbir sevdaya…Yazık değil mi yalnızlıkla tüketilen zamana..Varken sevmek durmak niye…Paylaşmak varken yitirmek niye.. Hadi kurtul tüm negatif düşüncelerinden, sevgiye dön yüzünü, sevdiğinle olmak adına, düş sevda yollarına…

Ve unutma ! Sevmek ve sevilmek herkese nasip olmayan en güzel şeydir bu dünyada…



Mehpare ÖĞÜT
2011