SANA NAZAR DEĞMESİN İKİ GÖZÜM...


♥♥♥♥♥♥♥♥
Sana nazar değmesin iki gözüm,
İki gözün ağlamasın sakın.
Varsa gelecek başına bir dert ,
Önce beni görsün…
Sen sakın üzülme, sıkılma oralarda.
Ben bir başıma yaşayıp gidiyorum nasıl olsa.
Zorlama kendini, sakın yorma;
Velhasıl hep aynı dileklerde bulunuyorum ama;
Kendine iyi bak oralarda…

Çalarsa bir şarkı düşün ve getir beni hatırına,
Adımı an, an ki çınlasın benim de kulaklarım burada.
O zaman derim ki yine beni anıyor adım geçmiş olacak laf arasında,
Madem ki bu kadar anıyorsun bari bir de selam yolla…

Hava soğuk mağlum kış’tayız;
Üşütüp de hasta etme kendini.
Sen şimdi oralarda bir başına, yalnızsın ya;
Yataklara düşüp de kalma bir başına.
Dikkat et kendine sıkı sıkı giyinmeyi de unutma…

Unutma,
Unutma ki ne kadar yol olsa da aramızda.
Seni düşünen biri var bu dünyada.
Belki senin hiç haberin olmayacak ama,
Ben günün yirmi dört saatini adamışım sana.
Sen sakın kafana takıp da bunları düşüncelere dalma.
Ben ikimizin yerinede düşünüyorum nasıl olsa.

Sana nazar değmesin iki gözüm.
İki gözün ağlamasın sakın.
Varsa gelecek başına bir dert;
Önce beni görsün…


Mehpare ÖĞÜT
2011