YELKENLER FORA...


Yüksek rakımlı canımdan düştü ömrüm
Kanadı kırık sevincime borcluyum
Namlu ucunda iken yüregim
Adın yazılıyken heybemin matem boslugunda
Nedenleri yok sattı sol yanımın sususları

Sen senden habersizken bende
Ben yarım yamalak mülteci oldum elinde
Bileti kesilmiş yüregim
Ne yol dayanır ne bendeki ben buna

Secdedeki yüregimin yönü yok yar
Bozulmus kalbim bana
Kıyısında tutustu bana benliğim
Sen nerde kime vurdun ben sana dalga olmusken
Ne sonbahara gebe yüregim ne mavi bir katile

Gece uykusuz ucurtmasız gök mavim
Bilesin bogdum kendimi sende
Varsın var olsun benden öte her senler
Yoklugumun üstüne sen düşen gecelerimde
İçimde tasıdıgım sensizlikte büyüdü hep senlerim
Ve ben nasılki seni senle yasarken yoktum sende
Şimdide seni sensiz yasarken var oluyorum sen olmayan her yerde

Üflesem bu gece sesimden kac promil siir yanar kim bilir
Gecmişin orta yerine yüz üstü düşsem
Anılarım kac tekmede hüznün resmini cizer sırtıma
Sımsıcak satırlarla ıslamadın
Bari bir tebessüm etseydin sırıtan acılarıma

Eyvallah..

Mass-mavi
Siirfm.com'a teşekkürlerimle,,,