GÖNÜL İSTEMEZ SENDEN BAŞKA HİÇBİR ŞEYİ…


İstemem dünyanın saraylarını yüreğindeki tahta oturt beni…
Uçuşsun kelebekler etrafımızda, konsun elimize uğur böcekleri
Bir dünyalık nefes olmak için sana,
Yüreğimi bağışlıyorum aşkının hatırına.
Gel ki, söndür içimde yanan şu ateşi,
Ve niyet et başlamak için bu aşk’a,,,
Farz’et ki, dönmeyesin bu yoldan bir daha…

Hazan’ı döndürmekse niyetin;
Elini çabuk tut ki batmadan güneş gelesin.
Oyalanmayasın yollarda zaman kısa bilesin.
Veryansın etmeyesin, olur mu demeyesin.
Seviyorsan sevildiğini bilesin.
Yüreğinin yanında bir yüreğin yeri var üzmeyesin…

Şimdi ermekse sonumuz dünyanın arzularına.
Ve tek gecelik değildir yaşayacağın bu sevdanın koynunda.
Sen ki gönlüme saltanat kayığı ile gelmişsin ya;
Ben de ki bu gönül sen demesinde, söyle ne desin daha…

Ver ki elini yalnız kalmayasın.
Ateşlerde bir başına öyle yanmayasın.
Çaresiz değilsin bilesin ki şu gönül hanende,
İstersen derdine derman olurum;
Düşersen yollarıma, gül dökmesen de…

İstemem dünyanın saraylarını yüreğindeki tahta oturt beni…
Yoktur gönlümde senden başka hiçbir şeyin kıymeti;
Yıllardan beri beklediğim bu aşk’ın özleminden ibaret.
Sen ki tamam diyorsan gönül gözüyle sevdiğim.
Hadi kalk da düş yollara, korkma sakın düşer’miyim diye hicrana…
Ve ben ki seveceğim dünyalık nefesimle,
Saklayacağım seni ömürlük gönlümde.
Ki sen benim en kıymetlimsin gözümde,
Senden başkasına değmek haramdır; hem gözüme, hem de yüreğime…

Mehpare ÖĞÜT
 2011

1 Comments:

esengül dedi ki...

bu şiiri kaç kere okuyorum,harika olmuş,yüreğine sağlık arkadaşım :))