SADECE SEN DEĞDİN BANA…


Alkolik aşk değil benim ki,
Bakma böyle sarhoş dolaştığıma.
Güneşte çarpmadı aslında,
Sadece sen değdin bana…
Üzülme, idare ediyorum sensizlikte.
Zor olsa da bir kibrit daha yakıyorum nöbetlerimde.
Penceremden giren şu ışık da olmasa,
Değecek hiçbir şey yok tenime…
Kırılgan değilim bakma öyle,
Sadece keyifsizim son günlerde…
Sorma sakın neden diye,
Söyleyemem ki neden “Sensin” diye…
Ne kadar da garip şu yüreğim.
Seviyor, sevmiyor hesabı yaparken tam da,
Zaman on ikiyi vurmadan daha.
Karışıp gitmişim yokluğunda…
Bakma böyle değildim eskiden,
Böylesine yürekten seven.
Sevdiklerim oldu tamam da,
Hiç senin gibisi olmamıştı anlasana…
Hangi ara düştün de yüreğime
Ve ben nasıl oldum da kapıldım gözlerine.
Gözlerin mi, işte asıl suçlu onlar;
Söyle de bakmasınlar öyle ne olur,
Sen öyle baktıkça daha bir yok oluyorum,
Gözlerinde kayboluyorum…
Yeter artık ağlayacağım nerdeyse.
Ne olacak benim bu halim söylesene.
Bir düştün pir düştün yüreğime.
Şimdi cidden sarhoş mu olsam ne…
Bu sefer bir-iki şişede yetmeyecek anlaşılan,
Ne yani sarhoş olamam mı sanıyorsun…
Hiç boşuna ümitlenme öyle bir olurum ki,
Sen doluncaya kadar içerim de,
Bakakalırsın sadece…
Haydi kuralım güzel bir sofra
Biraz peynir yanında azıcık da kavunla.
Fakir edebiyatı desin isteyen boş ver aldırma.
Koskoca Orhan Veli bile demişken rakı şişesinde balık olmak diye.
Biz demişiz sanki çok mu…
Haydi şerefine…
Şerefine sevdam,
Şerefine yalnızlık,
Şerefine insanlık…
Unutmadan son bir şey daha diyeceğim yanlış anlama da…
Sakın sarhoş olayım deme…
Ben de ayık değilim biliyorsun ya…
Taşıyamam seni bu halimle..
Götüremem gideceğin yere…
İyisi mi sen kal bu gece…
Ve hatta hiç gitme…
Hep burada kal,
Yaşayıp gidelim birlikte…
Kal benimle...

Mehpare ÖĞÜT
2011


 



0 Comments: