EYLÜLE İNAT KASIMA SİTEM ARALIĞA YENİLMİŞ SEVDA ÜSTÜNE

———–1———–
Hüznün arka bahçesindeyim
Bakarsın yağmur başlar
Birde ıhlamur kokusu
Ben yine seni düşünürüm
Kalbim neden bu kadar acıyor
Varsa bildiğin
Söylesene hekimim
Biliyorum gün gün eriyorum
Diyorsun ki güçlü olmalısın
Ben onsuz hep böyleyim hekimim
Gözümden akan şeffaflara baktın mı hiç
En az onun kadar temiz
En az onun kadar beyaz
Ben onsuz hep böyleyim hekimim
Bir hastane odasında onsuz ben hep böyleyim hekimim
Gün gelirde gözlerimi yumarsam çaresizce
Gözümden akan şeffaflardan bahsetmeyesin hekimim
Kendine de dert etmeyesin bunu
Bir dert bir ömrü böyle heder eder hekimim
Bir dert bir ömre yeter hekimim

—————–2———————

Gıcırtılı bir plak içinden geliyor kulağıma o ingin sesin
Yok bu kadar eski olmaması lazım içimde bıraktığın izin
Hangi yılı hangi aya sorsam
Yalnızca bırakıp gittiğin günü söyler
O vefasız sararmış takvim (30 KASIM /1 ARALIK)
Yok yok bu kadar eski olmaması lazım
içimde bıraktığın izin

GÜNDÜR GELİR GEÇER GİDER DEDİLER
AMA
HİÇTE SÖYLENDİĞİ GİBİ OKUNDUĞU GİBİ YAZILDIĞI GİBİ OLMADI

Akif AKTAŞ

Şiirin paylaşmaktan keyif aldığım Sn.Akif AKTAŞ’a
ve
saygı ve teşekkürlerimle…



0 Comments: