STEVE JOBS SÖZLERİ…

• "Dünya'yı değiştirebileceğini düşünecek kadar çılgın olan insanlar ancak Dünya'yı değiştirebilecek işler yapabilir."

• "Bir proje ortaya çıkardığınızda ilk başta hatalar yapabilirsiniz, önemli olan hatalarınızı savunmak yerine bir an önce düzeltemeye çalışmaktır.

• "Yaptıklarımla olduğu kadar yapmadıklarımla da gurur duyuyorum"

• "Mezardaki en zengin adam olmak değil, yatağa yattığımda harika işler yaptık diyebilmektir benim için önemli olan"

• "Biz sadece, işletim sistemlerine baktık ve bunu daha basit ve daha güçlü yapabilir miyiz dedik."

• "Benim işim insanlara iyi davranmak değil, onları geliştirmek"

• "Müşterinize ne istediğini sorup ona göre ürün çıkaramazsınız, çünkü siz onların istediğini yaparken onlar başka birşey istiyor olacaktır."

• "Hayattaki vaktiniz kısa, o yüzden işe yarar birşeyler yapmak için harcamanız çok önemli.

• 'Hayat kısa', sanırım sadece öldüğümüzde anlayacağız bunu"

• "Hayatlarımızla ilgili seçimler bize ait, bu yüzden en iyisi olmak için çabalamalıyız"

• 40 yaşındayken; "Dünya'yı değiştirdiğimizi söylüyorlar ama değişmedi ben 40 yaşına geldim ve hala değişmedi. Doğuyoruz, büyüyoruz, çocuklar getiriyoruz Dünya'ya ve ölüyoruz."


0 Comments: