VE ARTIK BİTTİ



Öyle bir ben bıraktın ki ardında…
Ben bile tanıyamıyorum artık kendimi.
Eskisi gibi değilim artık…
Hiçbir şeyden zevk alamıyorum senin yokluğunda.
Neydin? Hayal mi yoksa hayalden öte mi
Düşünemiyorum, anlatamıyorum ki derdimi…
Söylesene var mıydın yok muydun
Yoksa hayal gibi bir şey miydin;
Ya da hayalden bile öte mi !!!

Gidişinle suskunlaşan bir yürek var şimdi.
Ardından yaralarını sarmaya çalışan.
Vuslat var mıydı bu aşkın sonunda…
Kim bilir bu kaçıncı kez yıkılış hem de bu kara kış’ta…

Şimdi daha çok üşüyorum biliyor musun !
Tıpkı senin gibi.
Ellerim ne kadar çaresiz ve yüreğim ne kadar sensiz hiç sorma…
Öyle ki onlar bile silemez senden sonra ki izleri…

Ne yazık ki tercih senindi ve bana düşen kabullenmekti gidişini..
Güç olsa da istemesem de artık her şey bitti…
Karar senindi…

Mehpare ÖĞÜT
 2011


0 Comments: