YA RABBİM !



Ya Rabbim !
Sen ki biliyorsun, görüyor ve işitiyorsun beni…
Kimseye söyleyemediğim sessiz kelimelerimle bir tek sana fısıldıyorum
Başkalarına diyemediğim her cümleyi bir tek sana kuruyorum
Ve sen ki duyuyorsun beni
Ve sen ki görüyorsun beni
Ve sen ki biliyorsun beni…
Ben seni nasıl bilmem ki !!!

Hiç kimseye etmediğim zerre kadar kötülüğe karşılık
Öylesine kırıldı ki kalbim tamiri imkansız.
Güvenimin bittiği yerde sığındığım bir tek Sensin
Sözümün bittiği yerde ağladığım Sen
Çaremin tükendiği yerde yalvardığım Sen
Ve biliyorum ki bana acıyan / kol-kanat geren yine Sensin…

Ya Rabbim !
Onca dost yüzlü görünenlere karşılık suiistimal edilen bir yüreğin sahibiyim
Zamana bırakılmış tüm sevgilerime karşılık ağlayan benim.
Ne zaman ki başım sıkıştığında arıyorum bir dost;
Herkesten önce sen yetişiyorsun imdadıma en büyük dost…
Ve ne zaman ki arkamı döndüğümde beni dışlayanlara karşılık yanımda olan yine sadece Sensin Rabbim !

Ya Rabbim !
Senin sevginle yoğrulan yüreğimde şeytanlaşmış olanların oyunlarına alet etme beni.
Sahte sevgilerden ve melek yüzlü görünüp de arkamdan vuranlardan uzak eyle beni.
Ve sen ki biliyorsun hatasız değilim, hatalarımı telafi etmem için fırsat ver / ver ki;
İlk doğduğum anda ki gibi tertemiz çıkayım karşına, kulluğuma yakıştığı gibi…
Ve şeytanın şerrinden / kötülüklerinden sen koru beni, koru ki kararmasın dünya da yaşarken yüreğim…
Ve çalmadan kapımı ölüm müsaade et / et ki hazırlayayım ruhumu huzuruna sunabilmek için.
Biliyorum zaman kısa, göründüğü gibi değil hiçbir şey.
En büyük arzum seni görebilenlerden olabilmek;
Bir sabah kelime-i şahadet ederekten
Ve meleklerinle arş’ı semaya yükselirken
Etin örttüğü kemikleri limanda bırakarak
Yeni bir alemde hatasız ve günahsız sonsuz bir yaşama merhaba diyebilmek için
Kabul buyur ettiğim tüm dualarımı ve koru beni dünyanın tüm kötülüklerinden.
En saf halimle kavuşayım Sana…

Ve biliyorsun ya Rabbim, her ne kadar gösteremesem de sana sevgimi
Yüreğimde ki en büyük sevgi Sana ait olandır, kimse bilmese bile sen bil yeter ki !!!
Kimse bilmese bile sen bil yeter ki !!!

Mehpare ÖĞÜT
 2011


0 Comments: