SEVMEYİ KİMSE BİLMİYOR



Sevda çığırtkanlarının sesleri var havada…
Herkes ben seviyorum diyor.
Aslında hiç kimse / kimseyi sevmiyor.
Sevmeyi ise kimse bilmiyor…

Seven insan ki üzmez sevdiğini…
Oysa ki herkes kırıyor birbirini.
Seven ki ağlatmaz seviyorum dediğini
Güldüremiyor da kaldı ki…

Ve savaş yıkıntılarının arasında kalmış bir yürek
Kim bilir ne zamandır hasret sevdaya.
Elinden suyu alınmışçasına kırgın;
İçmek istiyor sevgisini kana kana…

Ve şu gökyüzünde ki kuşlar kadar özgür olmak derdi
Konmak belki de sevgilisinin baş ucuna bir seher vakti.
Seviyorum demeyi özlemek kadar sevilmeyi de beklemek belki.
Ama hiç kimse, evet hiç kimse sevmiyor eskisi gibi…

Bir plakta ki şarkı misali sevdası
Gün yüzüne çıkmamış bir kız gibi edalı
Siyah beyaz filmlerden alıntılanmışçasına
Mağrur ve de bir o kadar sevdalı…

Sevda çığırtkanlarının sesleri var havada…
Herkes ben seviyorum diyor.
Aslında hiç kimse / kimseyi sevmiyor
Sevmeyi ise kimse bilmiyor…

Mehpare ÖĞÜT
2011

0 Comments: