YAŞAMDAN DAMLALAR

Bloğumu takip edenler için küçük bir duyuruda bulunmak istiyorum…
Çok değerli bir büyüğüm Sn. Asim ERDOĞAN, 09 Ocak Pazartesi gününden itibaren, "Yaşamdan Damlalar" başlığı altında değerli yazılarıyla bloğumuza katkıda bulunacaktır.
Kendisine sonsuz teşekkürler ediyor, bir kez daha saygı ve sevgilerimi sunuyorum…

Asim ERDOĞAN Hakkında Kısa Bir Bilgiyi de Sizlerle Paylaşmak İstiyorum…

1955 Uşak doğumlu…İlkokul, ortaokul ve lise’yi Uşak’ta okudu…Önce Ankara Gazi Eğitim Fakültesi Türkçe bölümünden mezun oldu…Daha sonra Hacettepe üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Teftiş Bölümünde Bilim Uzmanlığını tamamladı…

Çeşitli kademelerdeki okullarda Türkçe ve Edebiyat öğretmenliği yaptı…25 yıllık hizmetten sonra emekli oldu…

Halen emekli bir öğretmen olarak yaşamını sürdürüyor…

0 Comments: