HADİ GÖZLERİNDE S/AKLA BENİ ŞEHİR GÖZLÜ'M


Gelirsen! Şehir Gözlü,
Yok edersen Hasreti! Bunu yazmak istiyorum sana.
Kağıt kaleler kuşanıp , bir bir yıkmak istiyorum matemini.
...Tenimde bükemediğim yaralarla,
Yazamadığım kavuşmaları;
Yaşamadığım vuslatları!
Kırık kalplerle süslediğim sayfalara, seni yazmak istiyorum.

Kalemimden;
O gelecekti diyen şiirler sıkıp !
Yağmurun üzerine yağacaktık her seferinde iki bulutu birleştirip!
Islatacaktık gözlerimizi!
Toprağa düşecektik İlk Cemre gibi!
İlk Bahar gibi, Açacaktık Kar çiçekleri gibi Buz tutmuş Yanımızdan..

Aşk aramızda bir savaş! Sinir li bir hal di bilmeden düştüğümüz!
İki deli dalga gibi yüzümüzün kıyısına vuran!
Seni temize çekerken! Hesap hesap sensizlik toplayacaktım Yokluğunun kıyılarında!
Saçlarını süsleyecektim Deniz yıldızlarıyla!
Şehrin göbeğine tepe taklak düşecektim!
Ateşle yürüyüp ,Dar ağacına asacaktım yokluğu!
Yetinmeden! Özlemini harf harf tadıp! Zehrini içecektim sen diye!
Gülümsemeden! Acıya tiryakilikler bağlayıp,
Suretimi yansıtan aynalara inat! Seni sevmek adına Kendimi sevecektim Bu şehirde..

Bu şehirde! Gözler arayacaktım!
Aramak ? ne kelime , mecnun'dan beter! Kurak iklimlerde!
Ferhat'tan öte sert duvarları yıkıp yıkıp en sevdiğim yanından sana dokunacaktım!
Yakamozlarından tutunup , gözlerinin içindeki büyüyü anlatacaktım.

Olur olmaz sevişlerimde! An ve an küsüp kendime! Sana varmak için!
Yolunda ölmek için,
Ardın sıra koşmak için Öpecektim ayrılığı alnından!

Bu şehrin kucaklarına çırıl çıplak düşüp!
Suretimden bozgunlar yiyip! İyiliklerine sığınacaktım ,
Anadan doğma hüzünlerin göbek bağını O şehirde kesip!
Göbek adını Sen Koyacaktım Hüznün!

Sana kalan bir çocuk!
Sana kalan İçim'in Sen yanı!
Sana kalan Ömrüm..

Aramızda yok yere denizler koyup! Denizinde boğulmak adına,
Harf harf gözlerine düşecektim yokluğundan!
Öpecektim dokunamadığım teninden!
Dokunmak ne?
Sana iki adım yakın duramadığım anları küfür gibi içerime dizip!
Kusacaktım kalemimden!

Küçük bir rüzgar gibi enfesle sol'una esip! SENİ SEVİYORUM 'ları kulaklarına dizecektim!
Durdum!
Sus dedin!
Seversin diye! Belki duyarda bakarsın diye !
Sessizleştirdim Yalnızlığımı.
Yalnız değilim diyen kelimeleri kuşanıp! Sensizim dedirttim sadece!
Sadece SEN yoksun'u ezberlettim Alfabeye!
SEN'den başkasını yazmaz bu kalem!
Lehçem SEN..
Yanım SEN!
İçim SEN!
Geçmişim , Bugunüm SEN!
Canım SEN.

Şehrim SEN!
Su olup akıyorum içine! Buruşturup attığın kağıtlarda yazıyorum sana! Afişe etmeden Seni!
Gizli gizli SEVİYORUM SENİ..

Anlık tebessümlerine Hasret kaldığım Şehir Gözlü!
Hadi dön Bir defa bak Gözlerimin İçine,
İçimden Şehirler geçiyor! SEN' Uğrasana bana..
Bir çay içimlik Kal'sana yanımda..

Acılarımla yüzleşip! O geldi dedirteyim Mısralarıma!
Yeminli firarlarım! Tek sığınağı SEN olsun! Şehir Gözlü..

Harcanacak tek bir Vazgeçimim bile kalmadı!
Vazgeç deme bana !
Harcanacak Bir Nefesim bile kalmadı...

"Hadi Gözlerinde S/akla Beni Küçük KIZ'ım"
Uykun'a al beni, Uyumak için direnme !
Ben uyuturum Kollarımda Seni..

Fatih KABA

0 Comments: