RUH HALİME ZEVAL OLMAZ !



Her zaman ki gibiyim. Hayallerimin denizinde yüzmeye devam bizde. Çok şükür henüz batırmadık sandalı… Batırmak gibi de bir niyetim olmadı zaten. Mutluyum ben kendi halime…Geçinip gidiyoruz hayallerimle birlikte…

Bahar da geldi ya artık, değmesinler keyfime. Sıcağı sevdiğimi bilir herkes ve bir o kadar da  kış’tan nefret ettiğimi. Anlaşamadık gitti bir türlü kendisiyle…Herkes sevecek diye de bir şey yok zaten !

Son zamanlarda ise duygusallığım üzerimde. Kötü mana da değil hani. Arabesk takılmıyorum ki zaten bana göre değil o hallerde. Ama seviyorum kendimi ne yapayım, mutluyum her halimle. Bazen dağınık saçlarımla bile güzel buluyorum kendimi, bazen de çirkinsin diyorum en boyalı halime bile… Varsın olsun diyorum sonra sen nasıl mutlu oluyorsan takıl o şekilde.

Ve son zamanlarda hep birilerinin yüreklerini dinliyorum. Herkes bir şey olsun dileğinde. Herkesin sevmekten yana söyleyecek ne kadar çok sözü varmış böyle. Bense onları dinlemeyi seviyorum, onları dinlerken ise bazen hüzünleniyor, bazen de seviniyorum. Biliyorum çünkü  bir zamanlar ben de sesimin ulaşabildiği her yere duyurmak isterdim sesimi, bazen de gem vurmak zorunda kalırdım çaresizce…
Sahi, sevmek dedim de kaç kere sevmiştim, kaç yürekte bahar olarak açmıştım söylesene !...
Çok mu yoksa az mıydı sevdiklerim; çok mu yoksa az mıydı sevenlerim. Düşünsem bulacağım belki de, aklıma gelecek hepsi de. Ama gelmesinler bu saatten sonra istemiyorum hiçbirisini de…
Artık kapanmış yaraları açmanın alemi yok, kimsenin gelecek diye yolunu gözlediğimde. Bu saatten sonra boş laflara da karnım tok. Mantığım seven sever, sevmeyen gider diyor.
Hareket vakti, önümüz bahar ardından yaz… Zaman neyi gösterir bilemem ama keyfime diyecek yok… Attım üzerimden en sonunda şu ölü toprağını ve en nihayetinde buldum kaybettim sandığım kendimi. Saklandığı yerden tutup çıkardım gün yüzüne, doya doya baksın diye güneşe…
Bundan sonra saklanmak, kaybolmak yok karar verdik birlikte… Bak ne güzelde bir müzik çalıyor kulağımın dibinde. Bundan iyisi can sağlığı desek yerinde… Yaşamak güzel, güzel şey vesselam…

Hava da güzel, değmesinler keyfime…
Yüreğim sıcak, yer yok öfkeye…
Fazla söze de gerek yok, ben buyum işte…
Ama yine de ruh halime zeval olmaz böyle biline !...

Mehpare ÖĞÜT



0 Comments: