BENİM DİLİM SEVGİCE...


Bloğumu sürekli olarak güncellemeye çalışıyorum. Kimi zaman kendi kalemimden dökülenleri, kimi zamanda sevdiğim şair ve yazarların beğendiğim eserlerini paylaşıyorum. Son bir yıldır “Yaşamdan Damlalar” adı altında Em.Ed.Öğ.Asim ERDOĞAN’a ait kendi duygu ve düşüncelerinden oluşan çeşitli yazılara yer vermekteyim…

Bloğumu her geçen gün daha da zenginleştirmek ve sizlerin beğenisine sunmak adına farklı şeyler yapmak düşüncesindeyim… Amacım tüm güzellikleri, farklı olanı, duyulmayanı ya da unutulmuş olup da yeniden hatırlanmak istenenleri paylaşmak ve hepbirlikte  bilmediğimizi öğrenmek, unuttuğumuzu hatırlamak adına…

Bloğumda daha çok kaleme yer vermek en büyük arzum… Amacım şiir ya da yeni yazı yazmaya başlamış arkadaşlarımı sizlerle tanıştırmak, onların duygu ve düşüncelerini sizlere ulaştırmak. Bu vesileyle de bir arkadaşımı daha bloğuma kazandırmış olmanın mutluluğu içerisindeyim. Kendisine ait şiirlerini bundan sonra sizlerle paylaşacağım. Beni kırmayıp bu isteğimi geri çevirmediği içinde kendisine sonsuz teşekkürler ediyor, sevgiler yolluyorum…

Gelelim şimdi yeni şiir dostumuz, Sn. Emine ÖZCAN’ı tanımaya… Kendisi anlatsın kendisini ve ekleyelim biz de bloğumuza “Benim Dilim Sevgice” başlığı altında yayınlayacağımız “Anne” adlı ilk şiirini…

 •»((¯`•»((¯`V'¯))«•'¯))«•

Emine ÖZCAN. Ankara’da 6 çocuklu bir ailenin 3 'üncü çocuğu olarak dünyaya geldi. İlk , orta ve lise öğrenimini Ankara’da tamamladı.   Mesleği gereği Üniversite öğrenimini Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi İktisat Bölümü’nde tamamladı. Halen  muhasebe mesleğini yapmakta olan Emine ÖZCAN Anadolu Üniversitesi Adalet Meslek Yüksek Okulu 2.sınıf öğrencisi olarak öğrenimini sürdürmektedir. Kitap okumak, özellikle şiir yazmak en büyük hobileri arasında olup, genellikle şiirlerini sevgiliye ithaf etmektedir.  Kahramanı olan sevgili ulaşılması zor, bir o kadar da kolay olan yürekteki manevi sevgili olarak da  algılanabilir




ANNE

Anne acılarımdan, hüzünlerimden,
Bir buket yapsam alır mısın?
Alır mısın mutsuzluklarımdan, yalnızlıklarımdan,
Senin sevgini ekmişken yüreğime,
Yüreğim acıyor anne,
Hadi geçsin öpsene.
Anne uyumak istesem yanında
Yanında yer var mı?
Bu minicik yavruna,
Öpsem, koklasam
Seni doyasıya,
Sevgi toplarken
Sevgi bahçelerinden sana,
Yüreğim acıyor anne,
Hadi geçsin öpsene.
Anne, bir masal
Anlatır mısın bana?
Anlat hadi,
İnanmasam da masallara,
Dinliyorum, inandır beni
Pembe yalanlara,
Hasretim anne,sesine,
Susma, susma konuşsana,
Yüreğim acıyor anne,
Hadi geçsin öpsene.
Anne öpsem ellerinden,
Doya doya,
Çok üzdüm mü seni,
Söyler misin bana?
Hayatı öğrenirken
Bütün yaptıklarımla,
Affeder misin beni
Tüm hatalarımla,
Yüreğim acıyor anne,
Hadi geçsin öpsene.

Emine ÖZCAN





0 Comments: