OLMAZ MI SANKİ...! OLUR...


Bir yangın çıkartsam yüreğimde
Faili meçhul bir cinayet süsü versem kendime.
Örtseler olayın üstünü de
Ne suç ne de suçlu olsa bu filmde…
Sonra, sonra da hiç düşünmeden alıp gitse ayaklarım başını
Bilmesem nereye gittiğimi de…
Ve…
Yeni bir film kurgulasam ne olur sanki
Her şeyim yalan olsa
Adımı unutmuş gibi yapsam
Sahi kimin çocuğuydum ben.
Yaşamış mıydım daha önceden…
Her sorulan soruyu cevap vermeden kapasam elimle…
Sonra, sonra da bir martının kanatlarına takılıp gitsem çok ama çok uzaklara.
Yeni insanlar tanısam yeni hayatlara karışsam
Alfabenin tüm harflerini yeniden öğrensem
Kelimelerimi daha güzel kullansam
Cümlelerimi ise sıralasam peşpeşe…
Olmaz mı sanki olur işte.
Zaten ölmemiş miydim ben, bir an yaşıyorum zannettim kendimi hayret !
Ve sonrasında;
Atsam çöpe tüm kırık dökük kelimeleri
Hele şu kalp yok mu
Bin beter inan ki…
Başka yer bulamamış gibi
Saklıyor geçmişe dair tüm izleri…
Hepsini yok etmeliyim hepsini silmeliyim,,,
Bir kanıt bırakmadan geriye yok etmeliyim tüm izleri..
Yeniden doğmalıyım ya da en azından yeniden doğmuş gibi yapmalıyım
Nereden bilecek ki başkaları benim çektiklerimi
Zaten gidecek bir iz de yok peşinden
Olmaz mı sanki !
Olur hem de bir güzel olur ki
Yeniden doğmuş gibi yeniden sevmiş gibi yeniden hayata başlamış gibi…
Başlamalıyım sıfırdan herşeye...


Mehpare ÖĞÜT




0 Comments: