SOBELENMİŞİM............

Sevgili http://gulumasli.blogcu.com bloğunun sahibi değerli arkadaşım sobelemiş beni. Ara ara böyle oyunlardan hoşlandığımı söyleyebilirim. En azından birbirimiz hakkında, ufak tefek bilgilere de sahip olabiliyoruz böylelikle…

Bu sefer ki sobe konusu “ Evde Nefret Ettiğimiz İşler ”…

Aslına bakarsanız çalışan bir insan olarak pek fazla işlere dokunduğumu söyleyemem. Allah razı olsun ki sevgili annem benim yerime ilgileniyor. Ama içimden geldiği zamanda saatler sürse de, yaparım. Benim en nefret ettiğim işler daha doğrusu yapmaktan zevk almadığım işler desem daha yerinde olur, sıralamam gerekirse ;


Ütü…
Saatlerce ütü masasının önünde ter dökmek bana göre değil. Bunun başka kolay bir yolunu bulmak gerek diye düşünüyorum.


Badana… Bazen insan dışardan birisine değil de kendi yapmak istiyor evinin badanasını. Ama ben ne hikmetse, başlayıp da bitiremeyenlerdenim. Ne yapayım sıkılıyorum.





Halı Yıkamak/Silmek… Sadece iki günüm var dinlenmek için ve hiç uğraşamam. Bir o kadar su, bir o kadar deterjan ve bunlardan da geçtim hadi. Kollarıma yazık değil mi ! Ne güne duruyor fabrikalar, gönder gitsin.



Perde Takmak…
Perdeleri indirmek çok kolay, çekiyorsunuz geliyor. Atıyorsunuz makinaya yıkıyor. Ama iş takmaya geldi mi, işte o bana göre değil. Kollarım ağrıyor benim.

Bunun dışında sevmediğim, nefret ettiğim hiçbir şey yok. Ev temizliğini çok severim ama, temizlemek için de içimde fazlasıyla bir istek olması lazım. Eğer o istek varsa sabah kalkarım akşama kadar kapı, pencere, cam, yer her ne varsa temizlerim, silerim. Ama diğer işler harbiden bana göre değil. Hayatta yapmaktan en nefret ettiğim işler yukarıdakiler. Onun dışında hiçbir şikayetim yoktur diğer işlere karşı….

Şimdi de sıra bende. Kimleri sobelesek bakalım, kimleri…

fatmacalezzetler.blogcu.com
gonlumdentatlar.blogspot.com
hercaı58.blogcu.com
ilkayinmekani.blogcu.com
laguer90.blogspot.com


Bakalım bu arkadaşlarımız nelerden yani hangi ev işlerinden nefret ediyorlarmış hep birlikte göreceğiz…

Selamlar ve sevgiler yolluyorum sizlere…

1 Comments:

laguer90 dedi ki...

Sevgili Mehpare,
mesajını okudum "Aaaaaaaaaaaaaaaa!" dedim ama bu blog oyunları ciddi bir görev gibi geliyor ve keyif veriyor;) eee ! hadi ödev başına geçelim bakalım.
Sevgiler...