YİNE SOBELENDİM…


http://www.mikrotem.blogspot.com sahibi arkadaşım tarafından sobelenmiş bulunmaktayım. Sorular hoşuma gitti ve büyük bir keyif ve samimiyetle cevap vermeye çalıştım. Kendisine teşekkür ediyorum ve ben de aşağıdaki arkadaşlarımı sobeliyorum. Hadi bakalım sıra siz de ! Cevaplarınızı bekliyoruz…


1-Yaşam Felsefeniz ?

Dünü unut, bugüne bak, yarının için umut et…

2-İnsan ?

Mucizevi

3-Hayatta Olmazsa Olmaz Dediğin 3 Şey ?

Ailem, Sağlık ve Aşk

4-Mutluluk Size Neyi İfade Ediyor ?

Mutluluk, küçük şeylerden keyif alabilmektir.

5-Yalana Karşı Verdiğiniz Tepki Ne Olur ?

Pembe yalanları hangimiz söylemiyoruz. Ancak gerçekten gerçek bir yalan varsa eğer o zaman karşımdaki insandan hemen soğurum. Asla şans vermem. İçimde ona karşı ilk hissettiğim duygular asla eskisi gibi olmaz. Mesafe koyarım ve bu mesafe zamanla artar.

6-Gözler ?

Türkan ŞORAY

7-Güzellik ?

Gelip geçicidir.

8-Sevgi ve Aşkın Tanımı ?

Sevgi, sevdiğinle varolmaktır, onunla yaşlanmaktır. Aşk ise, havada uçan ve sonra patlayan bir balondan farksız bir olaydır.

9-Hangi Tür Müzik ve Neden ?

Nostaljik müzikleri daha çok dinlemeyi seviyorum. Çünkü günümüz müzikleri kulağıma zarar veriyor. Bunun yanı sıra dinlendirici olduğunu düşündüğüm new age, tsm, klasik ve hafif müzik dinliyorum.

10-Değiştirme Şansınız Olsaydı Değiştirmeyi İstediğiniz 3 Şey ?

Sağlık , Ekonomik ve Kültürel Sorunları

11-Dostluk ?

Herkesi dost olarak kabul edemem. Dostum olacak kişiyi özenle seçerim. Sayıları az ama özü sözü bir olan ancak benim dostum olabilir. Gerçek dost kara günde belli olur. Kötü günümde yanımda olmayan insanın, iyi günümde yeri yoktur…

12-Bilgisayar ?

İnternet ve Bloğum

13-Sizi İfade Ettiğini Düşündüğünüz Bir Resmi Yayınlar mısınız ?

Benim sobelediğim arkadaşlarım ...

Sizlere kolay gelsin arkadaşlar. Yanıtlarınızı büyük bir merakla bekliyor olacağım.

Tüm dostlarıma ve bloğumu ziyarete gelenlere teşekkürler ediyor, sevgiler yolluyorum.

Herşey gönlünüzce olsun...


3 Comments:

Marifetane hobi dedi ki...

canım sobe için teşekkürler aynı sobeyi dün cevaplandırdım..o sobe cevabıma izninle senide ekliyorum..böylece sobeni cevablıyorum canım.tekrar teşekkürler hayırlı geceler mutlu pazarlar canım

Adsız dedi ki...

Cevaplar güzel ama gözler diyince benim de aklıma sultanımızı gelir.

Adsız dedi ki...

SELAM..CANIM YA BENİ SOBELEDİĞİNİ YENİ GÖRDÜM.BUGÜN ZAMANIM VARDI VE YAZILARINI OKUDUM.OKURKEN SOBEYİ GÖRDÜM..HABERDE VERMEMİŞSİN..CANIM İSMİNİ EKLEDİM..ÇOKKKK TEŞEKKÜRLER SEVGİLER ARKADAŞIM..