GÜLE GÜLE GİT…


Gidiyordun içimden usul usul,
Kaçar gibi, sessizce bir hoşcakal bile demeden;
Yine yarım kalmıştı sevdam,
Başladığım yerdeydim işte,
Yine mağlup olmuştum aşk’a
Bu kadar severken…

Git sen de diğerleri gibi,
Topla valizini pılını pırtını ve düşünme beni de.
İstediğin buysa kapı açık ardına kadar,
Geldiğin gibi git şimdi, bırak beni yalnızlığımla.
Dönüp bakmayacağım ardından ve hatta ağlamayacağım bile,
Yalvarmak mı asla…
Ben daha düşmedim o kadar,
Ölürcesine sevsem bile ,
Yalvarmadım gidenin arkasından…
Gidiyorsa birileri gerçekten sevmemiştir;
Ve dönüyorsa birileri unutamamıştır beni…

Sen de çekil git şimdi,
Geldiğin gibi sessizce, usul usul
Rahatsız etme artık kalbimi.
Kapatıyorum sana araladığım tüm geçitleri.
Sen giderken esirgemiştin bir hoşcakal kelimesini
Ama ben söylüyorum işte sana
Güle güle git ve bir daha dönme geri….


Mehpare ÖĞÜT



0 Comments: