BEN SENDEYİM, SEN…


Yüreğim düştü bu gece sevgili
Yollarını sokaklarını parke taşlarını bile özlemişken
Artık alışmak zorunda olduğum yokluğunun acısındayım
Zaman nasıl geçer sensiz bilmiyorum
Bahar gelir mi yüreğime
Her çiçek inatla açar mı suskun yüzümde
İnan hiç bir şey bilmiyorum
Çok sevdiğim çocuklara bile şeker yok artık cebimde
Kederli bir hayatın başlangıcıysa eğer bu hal
Daha fazla yaşayamayacağım demektir ey yar
Siyah beyaz hayatımın ilk sabahında
Seninle beraber eflatun kalemim de gitti
Sayfalarım hüzün
Sayfalarım bomboş
Sayfalarım keder
Şimdi bir kır kahvesinde, sararan yapraklar arasında
Tek başıma dalıp gidiyorum
Elimde bir bardak çayım
Gözümün önünde sen varsın
Çayına tek şekeri atıyorum
Şeker yere düşüyor
Ben ölüyorum….
Ve hiçbir şey senden geriye getirmiyor yüreğimi


Akif AKTAŞ