HAYAT



Hayat;
Seni seviyorum inan !
Aldıklarına verdiklerine,
Sevdiklerime sevmediklerime inat
Seni seviyorum inan…
Her şeye rağmen yaşamaya değersin..
Mutsuzluk baş misafirimde olsa,
Gözyaşım her gün aksa da,
Yanımda tek bir dostum dahi kalmasa,
Yine de her şeye rağmen değersin yaşamaya …

Ölüm;
Korkmuyorum senden !
En çok sevdiğimi babamı almışken benden.
Adın bile aciz kalıyor yüreğimde.
Alacağın tek bir kuru cansa,
Canın ne zaman isterse,
Al onu da ;
Al onu da kat sevdiklerimin yanına…

Sevgili;
Hangisinden başlasam ki.
En çok sevdiğimden mi,
En çok özlediğimden mi.
Terk edenden mi, sevmeyip sevenden mi,
Sizleri de seviyorum inanın.
Kinim yok hiçbirinize ve ne de bedduam
Kendim için ne diliyorsam;
Sizin içinde aynısını istiyorum inanın...

Ve hayat;
Her şeye rağmen,
Aldıklarınla verdiklerinle,
Sevdiklerimle sevenlerimle,
Yaşamaya değersin yine de.
Herkesin yolu açık, kalanlar sağ olsun.
Yaşadıklarıma şükür, yaşayamadıklarıma eyvallah…
Sevenler benimledir, çekip de gidenlere elveda….


Mehpare ÖĞÜT
2011