ÇOK KORKUYORUM...


Farkında olmadan gözlerinde erimeleri, saçlarını okşamaları,yüreğine akıp,
Benim olan her şeyi yüreğine bırakıp kendimi yüreğine hapsetmeleri sevdim…
Her gece yıldızlara resmini çizerken göz yaşlarımı gizlemeleri sevdim…
Seni yüreğime kazırken yazılmamış şarkıları söylemeyi sevdim…
Uykusuz gecelerimde hayallerime koyup rüyalarımı süsleyişini sevdim…

Dinmeyen hasret, bitmek bilmeyen bir özlemle sarıldım yokluğunda gecelere.
Yüreğime koyduğum sende tanıdın beni,
Tutkunu olduğum gözlerinde erirken bulacaksın beni..

Şimdi bir damla gözyaşıyım gözlerinin derinliklerinde.
İstersen bırak yanaklarından süzülüp dudaklarının arasına dolayım,
İstersen dökülüp yerlere, parçalara bölünüp topraklara karışayım.
Yokluğunda nasıl ki hüzünler dolarken her gece yüreğime,
Nasıl ki yokluğunla her gece yaşlar sırdaşım olurken,
Nasıl ki yokluğunla yaşlar yanaklarımdan süzülüp dudaklarımın arasında ölürken,
Ben yavaş yavaş eriyip yudum yudum tükenirken
Ne yıkılmalarıma nede gözyaşlarıma dur diyemedim..
Ne yokluğunla ağlamayı ben seçtim, ne seni özlemeyi ben seçtim,
Nede seni sevmeyi ben seçtim..

Yokluğun yüreğime prangalar vururken göremeyeceğim gözlerini,
Dokunamayacağım saçlarını, erişemeyeceğim seni,
Yüreğimin en güzel yerine koydum..
İstersen çıkıp git yüreğimden, istersen bendeki seni,
İstersen bendeki beni de alıp git..
Kendime bile söylemekten korktuğum,
Seni ne kadar çok sevdiğim sözcükleri de alıp git..

Ben seni bırakıp gidemiyorum..
Nereye gitsem,nereye baksam hep yollarım yüreğine çıkıyor..
Dedim ya güzelim benim gücüm yok gitmeye,
Senin gücün varsa git.
Giderken bende olan beni de alıp yüreğine koyup öyle git olurmu ?…
Öyle bir git ki, giderken senli rüyalarımı bırak,
Gökyüzünde doğan yıldızımı bırak,
Yazılmamış şiirlerimi, söylenmemiş şarkılarımı bırak,
Üşüyen yüreğimi bırak bende kalsınlar..
Ben onları rüyalarıma dolan dudaklarınla ısıtırım,
Geceleri bırak öyle git uykuda kalayım…

Bir gün yüreğin burkulursa,
Kalbin sızlayıp gözlerine yaşlar dolarsa gel beni uyandır..
Ben senden habersiz yüreğinin bir köşesinde uyuyor olacağım,
Yavaş uyandır olur mu ?
Yüreğinden tekrar düşerim diye çok korkuyorum..


Umut Sandalı
Siirfm.com’ a teşekkürlerimle…


0 Comments: