DÜŞ YAKAMDAN HÜZÜN...


Yine vuruyor kalbime hüzün vurma, dur yapma…
Bugün çok yorgunum, gelme üstüme üstüme,
Üzme beni daha fazla, zorlama…
Geçerim inan her şeyden de, yeter ki beni ağlatma.
Kaldıramam bundan sonra hiçbir hüznü, dağlama.
Yaralarımı sakın açma, kıyma bana, dayanamam.
Dönemem çıktığım yollardan gerisin geriye,
Vazgeçemem böylesine severken, bir daha asla.
Vurma hüzün kalbime, vurma, dur yapma.
Çaresizim bak, ne kadar da üşüyorum ısıtsana.
Yarin adını ezberlemiş dudaklarım,
Gözlerimi ise hiç sorma görmez başkasını nasıl olsa.
Onsuz yaşa deme bana, yaşayamam ki asla…
Bekle de bana beklerim biraz daha, sabrederim meraklanma.
Düş yakamdan ne olur hüzün git vur başka kıyılara.
Git ve bir daha çalma bu kapıyı da.
Ben çoktan geçmişim senden
Sen de geçsene benden;
Sen de geç de
Bir daha arayıp sorma…


Mehpare ÖĞÜT
2011


0 Comments: