RUHUMSUN BENİM, ANLA İŞTE !

‎.-------ღ♥•°¤**¤°•♥ღ-----.
Soğuk…Beyaz…Kar…Tıpkı şehrim gibi. Tıpkı, sensizlikten üşüyen ben gibi. Yüreğim de titreme krizleri. Ağırlaşan ve yorgun düşen bir beden taşıyan ben, sensizlikten, içimi ısıtmaya çalıştığım ve ezberlediğim adın dudaklarımda. Hangi yara bu kadar acıtır ki bir teni. Hangi aşık ki, söylenen her şarkıda bulur kendini. Gidilemeyen, dünyanın en uzak noktası dahi olsan, insan bu denli mi özler birini !

Yalnızlığım... Şarkılar...Sessizliğim… Ve bir tek senin hayalinle avutmaya çalıştığım, artık söz geçiremez hale gelen yüreğim. Bakma sakin ve sessiz duruşuma. İçimde onca dalgalara maruz kalan bir ruha teslim olmuşken, şimdi hangi kıyıdan seslenmeliyim ki sana...

Özlemlerim…Hasretliğim… Sensizliğim… Her aşk böyle yarım mı kalmalı ki, ben sana böylesine muhtaçken ! İçmek zorunda kaldığım şekersiz çay gibi sensizliğim. Ne renk, ne de bir tat var görüp de hissettiğim. Bil ki ben sadece seninle iyiyim.

Beklemek… Düşünmek…Hayal etmek…Seni düşünerek, bekleyerek geçirdiğim hiçbir güne yok kızgınlığım. Bilsem ki geleceksin günün birinde ve düşün ki hayal ederek yaşıyorum o günü, razıyım ben de beklemeye. Ne kadar beklemem gerekirse, ne kadar düşünmem gerekirse, bir o kadar da hayal ederek yaşıyorum seni.

Düşüncelerimden çıkmana izin vermeden, gözlerini ezberleye ezberleye yaşıyorum günlerimi… Görmediğim kadar güzelsin gözümde. Söylenmemiş bir şarkı kadar özelsin bende. Sadece düşlerimi süsleyen değil, hayatımı bağışlamak / varlığınla sonsuzlaşmak istediğim. Haram olanın yanında helalim ol diye beklediğim. Belki de dualarımda şimdiye dek hiç kimseye vermediğim kadar yer verdiğim. Anlamalısın ve duymalısın ki beni, senin için var olduğumu / senin için beklediğimi görebilmelisin. Ve her şeye rağmen, bitecek midir bu bekleyişler diyerekten yaşayıp gitmekteyim sensizlikte….

Ruhum… Sen benim diğer yarım, sen benim aynamsın biliyorum. Gözlerine baktığımda kendimi görüyorum. Uzaklarda, çok uzaklarda duymadığım bir ses kadar yakınsın bana. Sen ve ben, bir elmanın iki yarısı gibiyiz. Sen ve ben bu dünyaya düşen ruh eşleriyiz. Sen benim aydınlığım, sen benim her şeyimsin…. Sen sevdiğim…Daha ne kadar gerekirse söylemekten bıkmadığım ve özlemlerim arasında ismini telaffuz etmekten yorulmadığım, sen var ya sen, ruhumsun benim, anla işte !
‎.-------ღ♥•°¤**¤°•♥ღ-----.

Mehpare ÖĞÜT
2012


0 Comments: